Skip to main content

Ik heb sinds 4 dagen n Kpn mobiel abonnement. Heb ook tv en internet van kpn. 
maar ik zie in “mijn Kpn” niet de verdubbeling van Mb’s en de 5€ korting. Moet ik hier nog wat voor doen? 

Als je pas sinds 4 dagen een mobiel abonnement hebt is dat toch Hussel? Of had je 't al afgesloten vóór 8 oktober ("vervroegd” verlengen geregeld of overgestapt?).


Voor het verkrijgen van voordelen kun je KPN Hussel aanvragen. 

Je abonnement bij KPN wordt niet automatisch omgezet naar KPN Hussel. Voor Hussel Thuis kun je dit zelf doen via MijnKPN

 

Meer informatie over de voordelen die je kunt krijgen met het tegelijk afnemen van twee verschillende KPN-abonnementen vind je hier: 

https://www.kpn.com/hussel.htm?icid=toptaak-husselcampagne

 

 


Abonnement al paar maanden geleden afgesloten, Kpn compleet. Ging nu pas in. 


Compleet voor mij gunstiger. Mb’s worden verdubbeld. Bij hussel niet 


Als je het abonnement al voor 8 oktober 2019 had afgesloten, dan kom je inderdaad ook in aanmerking voor KPN Compleet. 

 

Maar dan moet je KPN Compleet nog steeds wel apart aanvragen. Dat gaat niet automatisch. 

Heb je al in Mijn KPN gekeken of het jou daar gaat lukken? 

 


Hoi @Annelie5, welkom bij ons op het forum. Als je het abonnement voor 8 oktober hebt afgesloten zal het inderdaad nog onder KPN Compleet vallen. Wat Noordzee zegt klopt, het nummer moet wel aangemeld zijn bij KPN Compleet. Is dat wel het geval?

Als dat wel zo is, maar de korting en verdubbeling alsnog niet zichtbaar zijn wil ik met je meekijken waarom dat er niet is. Zou je in dat geval jouw postcode, huisnummer, het bewuste 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) op je forumprofiel kunnen invullen? Als je daarna hieronder aangeeft dat te hebben gedaan kan ik meekijken.


Het is inmiddels netjes opgelost door kpn. 
dank voor alle reacties


Helemaal goed, fijn dat het al opgelost is @Annelie5. Als we via deze weg nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.