Skip to main content

Binnenkort wil ik een mobiel abonnement verlengen welke onder de compleet voorwaarden valt. Ik heb nu thuis en mobiel compleet abonnement, met als gratis pakket Fox sports.

Nu de verwarring bij mij: Als ik het mobiele abonnement verleng dan valt het nieuwe abonnement onder "KPN hussel", dus geen extra tv pakket meer...... Of toch wel omdat het thuis pakket ongewijzigd blijft? 

Als ik het goed begrijp houd het thuis gedeelte de Compleet voorwaarden dus het FS pakket tot het moment dat je hiermee naar het Hussel aanbod gaat.

Als je geen specifieke reden hebt om te verlengen heb je de mogelijkheid je abonnement als sim only door te laten gaan dan blijft alles voorlopig binnen de Compleet voorwaarden.

 

 


Hoi @Geeria, wat leuk dat je jouw abonnement wil gaan verlengen. Alleen ik begrijp dat je niet graag Fox Sports kwijt wilt raken. Wat Galdor68 zegt klopt inderdaad. Zo lang jouw abonnement voor Thuis nog aan de Compleet voorwaarden voldoen blijf je Fox Sports houden. Je kan jouw mobiel dus gewoon verlengen naar de Hussel.