Skip to main content
Beantwoord

Kpn FON inloggegevens mobiel abonnement KPN opvragen

• April 12, 2019
  • 9 reacties
  • 1075 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord voor kpn fon kwijt, deze was gekoppeld aan mijn 06 nummer, hoe krijg ik deze weer terug.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Nadia

Hey @WTK, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Het wachtwoord van je FON-account van je mobiele KPN abonnement is alleen via de Klantenservice op te vragen: telefoon / chat. Je ontvangt een SMS op het mobiele nummer waarmee je FON hebt geregistreerd.

Maar, nu je hier toch bent. Als je jouw forumprofiel aanvult, kan ik aan de hand van je gegevens het wachtwoord sturen. Ik hoor graag van je! 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 13, 2019
Hey @WTK, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Het wachtwoord van je FON-account van je mobiele KPN abonnement is alleen via de Klantenservice op te vragen: telefoon / chat. Je ontvangt een SMS op het mobiele nummer waarmee je FON hebt geregistreerd.

Maar, nu je hier toch bent. Als je jouw forumprofiel aanvult, kan ik aan de hand van je gegevens het wachtwoord sturen. Ik hoor graag van je! 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2019
Goede middag,

Ik heb mijn klant gegevens aangepast.

Met vriendelijke groet,
W.T.Kamstra

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 15, 2019
Hey @WTK, ik heb je net de inloggegevens van FON verzonden! Binnen enkele minuten ontvang je deze per SMS op je mobiele nummer. Laat je mij hier weten dat deze goed is aangekomen? Bedankt alvast 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2019
Goeden morgen,

Ik heb het ontvangen.

Bedankt.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 17, 2019
Yesz. bedankt voor je bevestigende bericht, dan kan ik je topic sluiten :)

bacandido
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Ik ben ook het wachtwoord van mijn FON-account van mijn mobiele KPN kwijtgeraakt. Kan ik ook een sms krijgen met het wachtwoord?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 27, 2020

Hey @bacandido, hier ben je dan. Welkom op het forum. Je hebt als het goed is via sms een nieuwe code ontvangen om in te loggen op FON. Mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust :) 

bacandido
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Het werk nu. Bedankt!

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 27, 2020

Top! Dank voor je terugkoppeling :D