Skip to main content
probleem
Hallo @Ml Duisters , ik zou die bijlagen met persoonlijke gegevens maar snel verwijderen, nu het nog kan.

Je kunt naar een lokale KPN winkel gaan, bellen, chatten.

Succes.
Dank je voor de tip. Dacht dat dit alleen kpn kreeg te zien. want had communit uit staan
Hallo @Ml Duisters , het forum is een openbaar gebeuren, voor iedereen eeuwig en altijd zichtbaar, wereldwijd, dankzij Google.😈
Goedemorgen @Ml Duisters, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Uit de titel van je bericht begrijp ik dat er iets niet helemaal goed gaat met een bepaalde actie die je zou krijgen bij het bestellen van een toestel. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!



Kan je aangeven wat er precies fout is gegaan? Of ben je inmiddels al in contact met ons gekomen hierover en is het inmiddels helder geworden of opgelost?



Mocht ik je nog kunnen helpen dan hoor ik het graag! Vul dan ook meteen even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s). In je Forum profiel (waar privé achter staat) is het alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

@Ml Duisters, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je antwoord op je vraag hebt gevonden!


Reageer