Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN (ben daar al erg lang een trouwe klant) en het nieuwe toestel zou vorige week donderdag bezorgd worden. Echter heeft KPN de bestelling verkeerd geadresseerd en komt deze nu niet aan. Meerdere malen kreeg ik vanuit Post NL te horen dat deze de volgende dag afgehaald kon worden bij het Post NL punt maar op de dag zelf werd dit weer uitgesteld. Post NL geeft aan dat KPN als afzender en opdrachtgever een onderzoek moet laten instellen, maar KPN geeft aan dat zij dit niet kunnen doen zolang het pakket niet ‘bezorgd’ of geannuleerd is. Kortom, beide partijen zeggen iets anders en mijn nieuwe telefoon blijft maar ergens rondzwerven.Â
Het handigste is om even met ons te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. Heb je dat al gedaan?
Zou ik ook mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.