Skip to main content

Hallo,

 

Mijn telefoon abo verlengt via Belsimpel.

Die gaf aan dat ze met niet voor Hussel kunnen aan melden en dat ik dit zelf moet doen.

Maar mij lukt het ook niet.

Wil graag van de voordelen genieten zoals de 7,50 korting.

Kunnen jullie dit voor mij recht zetten?

 

Groeten Christiaan

U heeft ook internet thuis van KPN?


Dat staat er onder aan bij in het bericht.

 


Hoi @Christiaan79. Wat vervelend dat het niet lukt om de Hussel voordelen te activeren. Is het nieuwe abonnement al van start gegaan of heb je 4 maanden voor het einde van jouw contract het abonnement verlengt? Zou je het mobiele nummer achter willen laten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor uit of het mij wel lukt. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


profiel bij gewerkt.

hij is verlengt en start 30-10-2020.

korting staat niet bij het overzicht van de kosten.


Het klopt dat deze korting niet op de bevestiging staat. Je ontvangt deze korting zolang je meerdere diensten op hetzelfde adres afneemt. Als deze korting op jouw bevestiging staat zijn we verplicht om deze korting te geven, ook wanneer je niet meer meerdere diensten op hetzelfde adres afneemt. Op de pagina "KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.” vindt je meer informatie over deze korting,


Ik heb alle diensten bij kpn. 

Maar korting staat er niet bij. 

Ik zou die wel krijgen. 

Ik zou 7.50 extra korting krijgen op mijn mobiel abonnement. (onbeperkt bellen en internet) En die korting staat niet in mijn overzicht.

Ik zou nu volle mep moeten betalen. 

Nu is er geen korting vanaf 30-10-2020. 

Graag zou ik dit recht gezet willen zien dat ik straks die korting krijg omdat ik dus ook kpn thuis heb en mobiel van vrouw en kinderen. 

 


Pas wanneer jouw abonnement ingaat en je neemt op dat moment nog steeds meerdere diensten af dan worden de Hussel korting automatisch geactiveerd en daarom staat dit niet op jouw bevestiging. Dus op 30 oktober, als je abonnement ingaat, krijg je deze korting. Want pas dan zijn alle gezamelijke diensten actief. 

 


ok dan wacht ik nog even.

Dank je wel.


Graag gedaan!