Skip to main content

Beste,

Mijn Telfort abonnement is automatisch overgezet naar KPN en dat is verder vlekkeloos verlopen. Complimenten!

Nu wil ik een KPN-id aanmaken maar tijdens die procedure wordt om een klantnummer KPN gevraagd hetgeen ik niet heb. Het Telfort klantnummer wordt niet geaccepteerd.

Hoe nu verder ?

Vriendelijke groet,

Peter Hanssen

@Ste46 

2020 toevoegen voor het klantnummer heeft voor mij het juiste resultaat.

Product is gekoppeld! Thnx voor de tip.


@BasvandeVeen  je had de reactie van Susan gezien ik ben eigenlijk wel benieuwd.

A had je al een Telfort ID en B heb je dat gebruikt om in te loggen zo ja kreeg je een fout melding. Wat je schreef over het eerst op naam staan van de werkgever kan reden zijn voor dat extra scherm.

Dan ziet het systeem waarschijnlijk nog oude gegevens van dat nummer.


@Susan_ @Galdor68 

Ik kon met mijn oude telfort id niet inloggen, dat was namelijk nog niet met een mailadres maar met een soort van door telfort aangemaakte code. Met die inlog kreeg ik de melding dat het ID niet bekend was.

 


Je hebt dus ook niet je contact email adres en wachtwoord gebruikt. Dat zou ook moeten werken dat is achteraf je hebt al een nieuw ID.

Ik volg jouw gedachte dat er nog ergens gegevens van het andere abonnement bekend waren.


@BasvandeVeen, fijn dat het gelukt is! Niet op de manier waarop het voor ons bekend is, maar nu wel! Ik zal dit doorgeven. Verder ben ik inderdaad benieuwd, voor MijnTelfort gebruikte je toch ook een e-mailadres en wachtwoord? Dat zou moeten werken.. Nu misschien te laat om te testen, maar wel handig om te benoemen voor eventuele meelezers.


@Susan_  Voorheen had ik inderdaad een telfort login, echter nog niet met mijn mailadres. Dit was op basis van een gebrukersnaam aangemaakt door Telfort.


Hallo @BasvandeVeen als je een KPN-ID hebt aangemaakt en je logt in ga je naar producten en kun je kiezen voor thuis toevoegen, dat doe je door de laatste 3 cijfers van je IBAN op te geven (werkt nog niet voor Telfort klanten) en je kunt kiezen voor mobiel toevoegen en daar geef je je mobiele nummer in.

Niks over klantnummers.

 

Beste KPN,

Is dit inmiddels al geregeld voor Telfort klanten?


Hallo @d.dijkstra , het thuisabo valt nog steeds onder Telfort en wordt in de loop van dit jaar ingelijfd door KPN. Tezijnertijd word je als Telfort-klant uiteraard daarover geïnformeerd.

 


Hallo @d.dijkstra , het thuisabo valt nog steeds onder Telfort en wordt in de loop van dit jaar ingelijfd door KPN. Tezijnertijd word je als Telfort-klant uiteraard daarover geïnformeerd.

 

Dank voor je snelle reactie, dat is teleurstellend. Ik wil namelijk graag mijn pakket wijzigen op dit moment. Maar omdat ik Telfort thuis niet kan toevoegen aan mijn producten in MijnKPN kan ik geen ander pakket uitkiezen. Zie onderstaande melding.

 


Hallo @d.dijkstra .

Je kunt je abonnement voor Thuis gewoon wijzigen via MijnTelfort. :wink:  :relaxed:


Reageer