Skip to main content

KPN inruilactie: retourzending Pixel 8 Pro niet bevestigd door Recommerce

• September 7, 2026
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Ik heb mijn Pixel 8 Pro teruggestuurd naar Recommerce volgens het inruilprotocol dat KPN mij presenteerde toen ik de nieuwe telefoon kocht. Tot mijn verbazing is de levering van het pakket niet bevestigd door PostNL. Ik heb gelezen dat Recommerce deze retouren in bulk verwerkt met PostNL, wat betekent dat er geen individuele bevestiging is. Ik heb Recommerce op de hoogte gesteld van de levering en hen gevraagd een klacht in te dienen bij PostNL . Ik wacht op hun reactie. Ik ben niet de enige met deze klacht. Waarom verbetert KPN dit protocol niet? Mensen kopen producten van KPN wanneer ze gebruikmaken van inruilacties.als het pakket nog niet is ontvangen.

1 reactie

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@CrisG, welkom bij de community! 😊 Dat is natuurlijk schrikken als je volgens de instructies hebt opgestuurd en vervolgens geen bevestiging ziet dat het pakket is aangekomen.

Goed dat je hierover al contact hebt opgenomen met Recommerce. Heb je inmiddels al een reactie van hen ontvangen? En heb je bij het versturen een track & trace-code gekregen? Het is in ieder geval goed om die code en het verzendbewijs te bewaren zolang de inruil nog niet volledig is afgehandeld.

Ik ben benieuwd wat Recommerce hierover aangeeft en of zij inmiddels meer kunnen zien over de zending. Ik denk graag met je mee.