Skip to main content

KPN zeer slecht eigenlijk moest telfort jullie overkopen. jullie hebbeb de recht niet om te bestaan. ZEER SLECHT KWALITEIT BIJ KPN

 

Wat is het probleem?


Ik begrijp dat u niet tevreden bent met de service van KPN. Wilt u een oplossing? Vul dan in het profiel de gegevens aan die nodig zijn voor medewerkers om u beter van dienst te zijn. Wil u overstappen en opzeggen? Dan kunt u bellen met 0800-0402

Wat is er aan de hand en kunnen leden van het forum u misschien helpen?


Hoi @Qazqqn, welkom bij ons op het forum. Je hebt een vraag over jouw mobiele abonnement begrijp ik? Door je vraagstelling vermoed ik dat je voorheen Telfort klant hebt en op 26 januari naar ons bent overgekomen, klopt dat? Zou je kunnen toelichten wat er precies aan de hand is? Bij Telfort gebruikte je hetzelfde al wat je nu ook gebruikt, daar is niets aan veranderd. 

Als je daarnaast ook jouw forumprofiel kunt voorzien van je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer kan ik ook met je meekijken. Als je dat invult bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. 

Ik zie je reactie graag verschijnen.


Hoi @Qazqqn, we hebben nog geen reactie van je gezien. Als we hier nog met je naar kunnen meekijken horen we het graag van je.