Skip to main content
Casus 1: Er worden 58 minuten belkosten naar Engeland in rekening gebracht á €58 (€1 per minuut, belachelijk). Vervolgens reken ik alle oproepen naar Engeland na en blijken het 45 minuten te zijn ipv 58. Tevens zijn méér dan de helft van die belminuten inkomende oproepen welke door KPN bij MIJ in rekening worden gebracht?! Wat een waanzin, partij 2 heeft ook een provider waaraan betaald moet worden.



Casus 2: Nieuwe iPhone 11 besteld met een levertijd van 1 tot 1.5 week en vervolgens wanneer de order geplaatst is en de deal binnen blijkt dat de wachttijd 4-6 weken is.



Sinds wanneer is KPN zo'n in en in trieste provider?
Dag @abroekmeulen

Bj casus 2 ben ik met je eens, dat KPN het bestelproces zo zou moeten inrichten dat de levertijd al vóór het plaatsen van de order bekend is. Dit is slordig.



Bij casus 1 vraag ik me af waar de gesprekken gevoerd zijn. Was dat aan boord van een veerboot naar Engeland? Aan boord (buitengaats) maak je dan gebruik van het satelliet netwerk tegen aanzienlijk hogere kosten voor bellen én gebeld worden.
Dag @abroekmeulen

Bj casus 2 ben ik met je eens, dat KPN het bestelproces zo zou moeten inrichten dat de levertijd al vóór het plaatsen van de order bekend is. Dit is slordig.



Bij casus 1 vraag ik me af waar de gesprekken gevoerd zijn. Was dat aan boord van een veerboot naar Engeland? Aan boord (buitengaats) maak je dan gebruik van het satelliet netwerk tegen aanzienlijk hogere kosten voor bellen én gebeld worden.




Nee, daar was geen sprake van. Ten alle tijden zat diegene op de Campus in Engeland en ik in NL en één keer was hij aan het werk in Italië (belde met zijn EN nummer) en ik in NL.
Heb je de factuur al? Daarop zouden de kosten duidelijk verklaard moeten worden, naar categorie, tijd etc. Anders is het aan KPN om dit te verklaren en evt. oplossen.
Hoi A, welkom op het forum.



De levertijd van de iPhones is ieder jaar weer een heikel punt en heeft er vooral te maken dat de verwachte aantallen vaak niet worden geleverd bij ons. Niet als een excuus bedoeld, eerder als toelichting. Wij werken er wel aan om dit inzichtelijker te maken. Mijn excuses hiervoor.



Belangrijker vind ik het geval waarbij er kosten bij jou in rekening zijn gebracht voor binnenkomende gesprekken. Dit kijk ik graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag het 06-nummer mocht je het klantnummer niet weten.



Dan ga ik voor je bezig. 🙂
Heb je de factuur al? Daarop zouden de kosten duidelijk verklaard moeten worden, naar categorie, tijd etc. Anders is het aan KPN om dit te verklaren en evt. oplossen.



Nee ook nog steeds niet. Half uur aan de lijn gehangen met als conclusie dat men niks kan doen
Hoi A, welkom op het forum.



De levertijd van de iPhones is ieder jaar weer een heikel punt en heeft er vooral te maken dat de verwachte aantallen vaak niet worden geleverd bij ons. Niet als een excuus bedoeld, eerder als toelichting. Wij werken er wel aan om dit inzichtelijker te maken. Mijn excuses hiervoor.




Belangrijker vind ik het geval waarbij er kosten bij jou in rekening zijn gebracht voor binnenkomende gesprekken. Dit kijk ik graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag het 06-nummer mocht je het klantnummer niet weten.



Dan ga ik voor je bezig. :)






Dan moeten jullie niet zeggen dat het een week tot maximaal 1.5 week duurt! Echt ronduit klantonvriendelijk.

Enkel om de deal rond te maken.



Profiel is overigens aangevuld. Fijn als je er naar kan kijken.
Uiteraard. Ik zie echter geen kosten buiten de bundel voor binnenkomende gesprekken o.i.d. Wél zie ik dat er op 24, 26 en 27 september naar 1884 is gebeld voor in totaal iets meer dan € 55,-.



Dit is een dienst dat nummers van particulieren of bedrijven voor je opzoekt en eventueel jou ook doorverbindt. Voor deze dienst betaal je 90 cent per minuut, vrij duur. Zie hier hun website voor alle informatie erover. Het is handiger om het nummer op te vragen, op te schrijven en daarna het nummer zelf rechtstreeks te bellen vanuit je bundel.



Edit: Ik zie overigens dat ze het nummer via sms naar je versturen.
Uiteraard. Ik zie echter geen kosten buiten de bundel voor binnenkomende gesprekken o.i.d. Wél zie ik dat er op 24, 26 en 27 september naar 1884 is gebeld voor in totaal iets meer dan € 55,-.



Dit is een dienst dat nummers van particulieren of bedrijven voor je opzoekt en eventueel jou ook doorverbindt. Voor deze dienst betaal je 90 cent per minuut, vrij duur. Zie hier hun website voor alle informatie erover. Het is handiger om het nummer op te vragen, op te schrijven en daarna het nummer zelf rechtstreeks te bellen vanuit je bundel.



Edit: Ik zie overigens dat ze het nummer via sms naar je versturen.






Dat is fraai want als ik KPN Klantenservice intyp krijg ik dat nummer te zien en word je na 10 seconden met jullie doorverbonden. Alles rondom 1840 is KPN.
Wanneer ik google op 'kpn klantenservice' dan zijn de eerste 4 resultaten sowieso kpn zelf 😁

1884 kom ik niet eens tegen,...



Helaas zal kpn deze kosten niet vergoeden. Jij hebt gebruik gemaakt van een servicenummerdienst die je kunt bellen om een telefoonnummer op te vragen. Dit staat volledig los van kpn,... Sterker nog kpn is gewoon bereikbaar op 0800-0402 wanneer je maar wilt. Te vinden via het eerste zoekresultaat op Google 😎
Het is ondertussen opgelost. Beide vraagstukken/klachten.




Dat is fraai want als ik KPN Klantenservice intyp krijg ik dat nummer te zien en word je na 10 seconden met jullie doorverbonden. Alles rondom 1840 is KPN.




Dat is zeker niet fraai, maar dat zijn Google resultaten of Bing, afhankelijk van wat je gebruikt. 0800 0402 is ons nummer, voor in de toekomst.



Het is ondertussen opgelost. Beide vraagstukken/klachten.



Fijn om te lezen, je weet ons anders te vinden.