Skip to main content

Mijn Mobiel Abbonement is afgelopen dus tijd voor verlegging.

Nu had ik de keuze om naar T-mobile te gaan of bij kpn te blijven.

Ik gebeld met een medewerker van de kpn die het wel eens zou regelen de mooie deal.

Maar goed is goed ik gevraagd aan de kpn medewerker wat de mogelijkheden zijn want het is simpel een mooie deal of ik ga naar T-Mobile. 

Al bij al een leuke deal gemaakt en ik zou hier voor terug bellen en het in orde maken.

Goed ik terug gebeld met Prima regel maar.

En wat denk je zegt een dame aan de telefoon nee dat ga ik niet doen want dat kan niet.

Ze leest zelfs de afspraak door en zegt nee hoor mooi niet dat kan niet.

Ik zij jonge dame ik maak een deal die u zelf bevestigd en wil dit niet regelen.

Nee dat kan ik helemaal niet doen, mijn collega heeft u iets belooft wat ik nier kan selecteren in het systeem.

Ja en is dat mijn probleem?

Al bij al KPN wat valt dit me tegen van jullie.

Je eigen gemaakte deal niet nakomen.

 

Wellicht is het een nieuwe medewerker geweest die nog niet helemaal goed op de hoogte was . Kan gebeuren toch? Niet leuk natuurlijk naar weinig aan te doen denk ik.


Wanneer heeft u gebeld? Welke datums horen er in uw verhaal te staan?


Beste @RvanH, welkom! Heel jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Als de collega met wie je als eerst gesproken hebt, jou een aanbod gedaan heeft wat eigenlijk niet mogelijk is, dan kunnen wij dat niet in het systeem zetten. Heel kwalijk, maar helaas ook echt niet mogelijk. Ik ben wel benieuwd of ik hier iets van terug kan zien, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Heb je inmiddels een andere deal kunnen sluiten? De Black Friday deals lopen nog 11 uur, dus wees er snel bij 🙂.


Ik kon het bericht niet verwijderen.

Maar het is inmiddels opgelost.

Mijn dank.


Fijn om dat te lezen! Jij ook bedankt dat je het even liet weten nog!