Skip to main content

KPN krijgt simkaart niet aan de praat

• November 21, 2020
  • 26 reacties
  • 516 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 24, 2020

Hi @MelvinP! Ik heb nog een kleine toevoeging. Een collega van de achterliggende afdeling stuurt mij net het volgende: 

Er is voor deze klant specifiek een probleem met simwissel. Dit komt door een eerdere simwissel(14-11) wat fout is gegaan in een achterliggend systeem. We hadden al een verzoek uitstaan om dit op te lossen, echter liet dit even op zicht wachten door een vastgelopen systeemorder. Ik heb gisteren de laatste simwissel handmatig hersteld. Gisteravond had de klant weer een simwissel doorgevoerd. Deze heb ik nu ook handmatig hersteld. Het probleem met het achterliggende systeem is nog niet opgelost, dus als deze klant wéér een simwissel zou uitvoeren, zal deze weer uitvallen en handmatig herstel nodig hebben. Ik hoop dat je met deze informatie de klant op de hoogte kan stellen en dat zijn e-SIM nu goed werkt. 

Mochten er voor deze klant nog problemen met de simkaart ontstaan, dan kan je bij wijze van uitzondering ook rechtstreeks contact met mij opnemen. 

Dit zien we niet vaak voorbij komen. Mocht je nog een simwissel in petto hebben. Laat het dan eerst hier even weten:sweat_smile: 

Â