Skip to main content
ik heb hetzelfde probleem als Michiel 1 jaar geleden!!!! Blijkbaar leert kpn weinig van dit soort problemen. Ik vind het belachelijk dat jullie de problemen met Post Nl bij de klanten neerleggen. Ik heb er nooit om gevraagd het toestel via PostNL naar mij te sturen. Jullie zeggen een toestel te leveren en doen dat vervolgens niet. Ik zou zeggen bied de service van opsturen niet meer aan of lever een nieuw toestel als het oude zoekraakt. Ik zal ook mijn rechtsbijstand inschakelen en zal zodra mogelijk na heeeeel veel jaren kpn naar een andere aanbieder gaan zoeken.



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Giet1 Als eerste is het heel vervelend dat je toestel niet is aangekomen en klaarblijkelijk is zoekgeraakt. Zoiets wil niemand en we doen alles om zoiets snel op te lossen. Ik snap dat het voelt alsof je de dupe bent van een probleem dat niet het jouwe is. Maar uiteraard is wel zaak om te herleiden waar zo'n toestel is gebleven: vaak is de oorzaak snel gevonden en kan het alsnog geleverd worden. Hoe is de situatie nu? Heb je al een update gekregen, wellicht?



Uiteraard wil ik met je meekijken, als je dat prettig vindt. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
@Bart gegevens heb ik aangevuld.
Prima, dank je wel. Ik zie dat je enkele dagen geleden ook een klacht hebt ingediend. De collega die je hebt gesproken heeft hetzelfde aangegeven als ik in mijn vorige bericht: we zoeken uit waar het toestel is. Mijn collega heeft tevens toegezegd je op de hoogte te houden van de stand van zaken en je nogmaals te bellen.
ik heb net ook een telefoontje gehad van het lever cq servicepoint gehad. Wonder boven wonder is mijn iphone nu opeens toch aangekomen. Dus jullie kunnen de zoekactie stoppen. Volgende keer toch maar weer naar een gewone winkel. Gr
Dat is een opluchting. Fijn om te horen dat het snel is opgelost. Geniet van je nieuwe telefoon!

Reageer