Skip to main content

op 13 februari ben ik een 2 jarig mobile contract aangegaan, unlimited voor 32,50 euro per maand.

Onder het mom: 2 jarig unlimited met onbeperkt data 5G netwerk, onbeperkt smsen en bellen.

 

Het ging in de k.p.n  app vlug mis en ik zal lang verhaal kort houden:

 

Ik heb na deze 13 februari 14 dagen bedenktermijn om op te zeggen, heb ik niet gedaan, omdat het mij wel goed beviel op de k.n.n app na.

 

Ik heb hiervoor de k.p.n klantenservice gebeld gehad,en mijn klachten uitgelegd, echter had de klantenservice er totaal geen kennis om deze lastige situatie op te lossen.

Na echter blijvend blijven bellen met de klantenservice, ben ik  tegen gekomen, en mvr begreep helemaal mijn verhaal, waardoor ik door de KPN medewerker schadeloos werd gesteld.

Ik kreeg erg veel misleidende contractinfo, terwijl ik het mobile 2 jarig contract voor mij heb liggen.

Ik informeerde de klantenservice hiervan, maar wat ik las in mijn contract, klopte niet.

 

toen de KPN medewerker mij enkele keren terug belde, kreeg ik  een mail adres, waar ik alle klachten heen kon sturen.

Op het email adres deed ik volgens afspraak met de medewerker de klachten naar toe sturen, echter was dit maar van korte duur.

Ik werd gebeld met 088 en werd mij verzocht niet meer te spamen naar dit email adres.

Ik heb de persoon in kwestie uitgelegd, dat dit een afspraak is tussen de KPN medewerker en mij.

Het antwoord van medewerker was kort: heb ik niks mee te maken, u moet terstond op houden met spamen naar k.p.n

 

Op 13 juni heeft k.p.n onterecht mijn mobile contract uit de lucht gehaald, met een niet realistische reden.

 

Ik heb k.p.n telefonische al medegedeeld, dat als er geen levering komt van de diensten die in een overeenkomst zijn aangegaan,zal er ook geen betaling verricht worden.

Toch krijg ik rekeningen van 98,17 euro om ff te gaan betalen, voor niet geleverde mobiele diensten.

 

 

We hebben nog geen betaling van u ontvangen, ondanks de vorige herinnering.

Binnenkort blokkeren wij uw mobiele nummer
U heeft een betaalachterstand van € 98,17.

 
 
 
 

Betaal € 98,17 binnen 5 dagen
Doe dit makkelijk en snel met de knop hieronder. Of betaal op kpn.com/betaal. Gebruik hierbij deze persoonlijke code om in te loggen: Met deze code en website kunt u altijd betalen wanneer het u het beste uitkomt. Later betalen? Ga dan naar kpn.com/betaallater. Of maak het bedrag over naar NL83INGB0000325513 op naam van KPN en vermeld hierbij uw klantnummer 

Betaal direct

 

 

Er zal dus ook geen betaling verricht gaan worden, tot ik een nieuwe simkaart ontvangen en ik weer normaal gebruik kan maken van mijn 2 jarig 5G unlimited abonnement.

K.p.n gooit iedere maand met rekening om maar te gaan betalen,terwijl ik al vanaf 13 juni geen diensten meer geleverd krijg.

 

Zo kan ik nog wel 10 A4 vol schrijven over de KPN directeur en zijn team.

 

 

Wij hebben de volgende gegevens ontvangen:

 

Waar gaat je klacht of vraag over?
Mijn klacht of vraag gaat over: Mobiel
Het onderwerp is: Bestelling en levering
Toelichting: Ge achtte KPN directeur, Onderwerp: geen levering is geen betaling U mag uiteraard net zoveel rekeningen sturen als u wenselijk vind,wat ik al eerder schreef,geen levering is geen betaling. Blijf maar rekeningen sturen die niet realistische zijn, deze word niet betaald, wetboek 7 Artkiel 6230BW. --------------------------------------------- Beste meneer, We hebben nog geen betaling van u ontvangen, ondanks de vorige herinnering. Binnenkort blokkeren wij uw mobiele nummer U heeft een betaalachterstand van € 98,17. Betaal € 98,17 binnen 5 dagen Doe dit makkelijk en snel met de knop hieronder. Of betaal op kpn.com/betaal. Gebruik hierbij deze persoonlijke code om in te loggen:  Met deze code en website kunt u altijd betalen wanneer het u het beste uitkomt. Later betalen? Ga dan naar kpn.com/betaallater. Of maak het bedrag over naar NL83INGB0000325513 op naam van KPN en vermeld hierbij uw klantnummer . Betaal direct Hulp nodig of een vraag? Bel ons dan op 088-848 94 66. Of kijk op kpn.com/factuur. Hier vindt u ons antwoord op veelgestelde vragen. Hopende u naar behoren te hebben geïnformeerd, Groetjes, Hans
Persoonlijke gegevens

 

 

Hopende u naar behoren te hebben geinformeerd,

Groetjes,

Hans 


Admin: klantgegevens en naam KPN medewerker verwijderd uit openbare post

 

 

 

Welk probleem heeft u met de app dan? Wat bevalt daar niet aan?


Niet zo slim om al jouw persoonlijke gegevens hier op dit publieke forum te plaatsen.

 


Hi @hansje68, wat jammer om te horen dat 't zo verlopen is met jouw abonnement, en het nu zo veel moeite kost om het recht te trekken.

Helaas is dit niet iets dat we via het forum voor je kunnen oplossen. Ik lees dat je ook een klacht hebt ingediend, gezien jouw verhaal lijkt me dat de juiste weg. Gewoonlijk wordt er binnen 10 werkdagen, zo snel mogelijk, contact met je opgenomen over een klacht. Ik raad je aan om dit even af te wachten, en anders toch met onze klantenservice te bellen op 0800-0402. Ik hoop dat 't gauw goed opgelost wordt.


Reageer