Skip to main content

Hopelijk weet iemand hoe ik dit oplos, zit namelijk met het volgende:

Sinds een tijdje de nieuwe Samsung Galaxy S23, met onbeperkt data etc. Nou is het zo dat ik een guilty pleasure heb en dat is de game War and Order al een aantal jaar. Met mijn vorige toestellen kon ik de app altijd prima openen wanneer ik niet was verbonden met wifi. Sinds ik deze telefoon heb lukt dat dus niet meer terwijl alle overige apps wel prima functioneren.

Inmiddels al meerdere dingen geprobeerd als telefoon uit/aan, simkaart eruit/erin, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, roaming uit/aan, noem maar op.

Is er iemand die ook maar enig idee heeft wat het zou kunnen zijn qua instelling op de telefoon?

@Mike3010 

Misschien dat de game niet lekker werkt met IPv6. Zou je eens bij je apn internet instellingen apn-protocol op IPv4 willen zetten? Dit zal nu waarschijnlijk op IPv4/IPv6 staan.

Je kunt dit vinden via instellingen => verbindingen => mobiele netwerken => Namen toegangspunten => kpn internet => apn-protocol 

 

 


@Mike3010

Misschien dat de game niet lekker werkt met IPv6. Zou je eens bij je apn internet instellingen apn-protocol op IPv4 willen zetten? Dit zal nu waarschijnlijk op IPv4/IPv6 staan.

Je kunt dit vinden via instellingen => verbindingen => mobiele netwerken => Namen toegangspunten => kpn internet => apn-protocol 

 

 

Bizar dit, zo'n '’kleine'’ wijziging en het is vooralsnog verholpen. Heel erg bedankt!