Skip to main content
Dag, voor mijn mobiele abonnement heeft KPN te veel in rekening gebracht. Kan ik daarover op een andere manier in contact komen dan op dit publieke forum?



Mvg



Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
Ja hoor dat kan. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Bel gratis met 0800-0402 of start een chat. Contact en klantenservice
Hallo @Pislink, een te hoge factuur klinkt niet goed. Ik weet niet wat er precies aan de hand is met jouw factuur maar ik kijk natuurlijk graag met je mee, als je nog geen contact hebt gehad via de andere genoemde opties.

In dat geval kan je jouw forumprofiel voorzien van het 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt zal ik jouw abonnement en facturen erbij kunnen pakken.
Ik vind het bezwaarlijk om mijn persoonlijke informatie op een publiek forum te zetten. Is er geen mogelijkheid om dit met een KPN-medewerker één op één te bekijken? Dat hoeft niet rechtstreeks, ik kan prima in een e-mail uiteen zetten wat er aan de hand is.



De wachttijden aan de telefoon zijn >15 minuten, dat is dus ook geen goede optie.



Mvg
Je forum profiel is een privé gedeelte waar je gegevens alleen zichtbaar zijn voor jezelf en KPN medewerkers zoals Jasper. Dat geldt voor alle velden die daar "(privé)" gemarkeerd zijn.
Als je de gegevens op je forumprofiel zet zijn ze alleen voor mij en jou zichtbaar zoals RBxx aangeeft, hij zal ze dan bijvoorbeeld niet kunnen zien staan. Als je het daar invult kan ik met je meekijken.
Inmiddels telefonisch geregeld. Dank voor de antwoorden!
Fijn dat het gelukt is. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂