Skip to main content

Kunt mij allemaal berichten sturen dat mijn internet 50% op is Achtelijke bedrijf heb Wi-Fi en zit thuis

Maar zoek het lekker uit met je *** bedrijf

Zal bij deze vast zegge  dat ik na dit abbonement

Voorgoed weg ben en tegen iedereen vertel wat jullie doen

Want bent gewoon een vuile oplichter en zal ff uitzoeken of ben  ook met jullie te maken heeft zeg ik dat abonnement straks ook op doei

 

Mvg mafketels

 

@*******

Wat heet taalgebruik.
Lagere school afgemaakt, of halverwege blijven steken ?

*admin: tag verwijderd omdat de username niet voldoet aan onze huisregels


Heb jij de "smart network switch" wellicht aan staan op jouw telefoon?


@*********

Wat heet taalgebruik.
Lagere school afgemaakt, of halverwege blijven steken ?

Nee zit in groep 8


Wauw. 

Heb jij de "smart network switch" wellicht aan staan op jouw telefoon?

Dit is ook mijn gok. Laat het me weten mocht je mijn hulp nog ergens bij willen hebben. :relaxed:

Mvg terug. 

 


Op verzoek van de user zijn account verwijderd, bleek een deugniet te zijn geweest die op zijn account heeft gereageerd.


ik krijg net een sms van een kpn medewerker dat ik 700 nogwat euro moet betalen of deurwaarder komt morgen!!!!

ik bel er achteraan en word ik afgesloten van 0800 en van elk ander nummer!!!!! ik heb wel 20 x gebeld en drukte 1 of 2 of 3 om andere mensen te spreken! ze hangen allemaal op en blokkeren me!! had me gewoon 10% gegeven lol grapje

[belastingdienst] 
Uw openstaande schuld van EUR € 734,58 met kenmerk: KLQ-6234 is na meerdere herinneringen nog niet voldaan. Op 28 Oktober 2020 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot conservatoir beslag. U kunt de beslagprocedure voorkomen door direct het gehele bedrag te voldoen via iDEAL: https://urlzs.com/nAXN3

hier is ie...dat is een kpn nummer!!

en opeens word ik geblokkeerd vanacht 28 oktober 2020 vanaf ongeveer 0300 tot 0435 

al jullie medewerkers zijn corrupt!!! beetje geld verdiene? ik pak je hiermee wel...en anders me social media ...me blokke kwa telefoon gaat je echt niet redden! 

 


ik heb alle nummers gebeld!! ik drukte 1 2 3 allemaal 0800 was de eerste die me blokte! daarna ging ik bellen naar de andere! drukte 2 toen kreeg ik een ander blokte me ook!!


+31630983196


voor als jullie dit lezen of verwijderen...kheb alles opgenomen!!! 


Jaja de belastingdienst stuurt regelmatig SMS jes naar iedereen.

NIET OP REAGEREN EN GEEN LINKS KLIKKEN!

 

En wat dat telefoonnummer ermee te maken heeft is nog veel onduidelijker.


stuur alles naar roellie!!! dat jullie mij met ze allen blokken is bewijs genoeg dat jullie dit doen of hier aan meewerken


belastingdienst is bagger...dit zijn kpn medewerkers die dit doen

 


belastingdienst stuurd deze berichten niet!... en dat ik operns geblokt werd voor die nummers verteld genoeg! want ik belde erachter aan!! iedereen die vanavond aan die telefoon zat werkte daaraan mee! want ik heb meerdere nummers gebeld en meerdere toetsen gedrukt 1 2 3 ik probeerde alles maar opeens kan ik ze niet meer bellen! haha je heb echt de verkeerde voor je ik laat een onderzoek instellen!

 


heb ook aangifte gedaan btw

 


Natuurlijk doet de belastingdienst dit niet want die stuurt geen SMS.

Dit is weer typisch zo’n geval waar altijd voor gewaarschuwd wordt dat je er niet in moet trappen.

De mensen hierachter (criminelen) hopen dat je de link klikt en betaald.

 

NOOIT intrappen dus.

 

 


Maar kennelijk denk je dat het een complot is van alle helpdeskmedewerkers ?

 

En aangifte gedaan waarvan dan wel?


nogmaals kpn werkt hieraan mee! nadat ik gebeld had werd ik opeens geblokt en was t nummer niet meer bereikbaar! dus probeerde ik andere nummers! ook die blokkeerde mij na dat ik dit nummer noemde en waar het over ging


misschien niet kpn...maar een aantal medewerkers wel...en dit nummer die ik gepost heb google die! die is van kpn


Ja ik kan ook elk nummer wat mij belt blokkeren maar ik werk niet bij KPN.

 

En waarvan heb je (op dit tijdstip) aangifte gedaan als ik vragen mag?


 


daarvan!

 


ik heb geen openstaande schuld lol

 


ook geen herrinnering bs!


Je hebt in elk geval goed gehandeld door niet te betalen.

 

Verder slaat je verhaal nergens op maar het is ook al laat.

 

Maar goed gehandeld nogmaals door niet te betalen.


kan ik me abbo voor telefoon hier en nu opzeggen? had ik al gedaan vorig jaar maar zogenaamd had niemand dat gehoord opgeslagen, dus bij deze zeg ik t nogmaals op en wil ik na prepaid! als dit mij geen extra kosten opleverd ik wil af van kpn!