Skip to main content
Vraag

KPN pakt oud adres op basis van KVK-nummer bij afsluiten zakelijk abonnement

• August 2, 2026
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik wou graag met mijn zakelijk abonnement overstappen naar KPN.

Als ik mijn gegevens van de KVK invoer dan krijg ik een oud adres te zien wat niet te wijzigen is. Ik weet dat deze bij de KVK netjes gewijzigd is. Daar netjes iedere keer brief over ontvangen, want daar is het adres het afgelopen jaar twee maal gewijzigd.

Probeer ik telefonisch contact te leggen met KPN dan word doodleuk de verbinding verbroken. Niet echt een nette manier om met nieuwe zakelijke klanten om te gaan. Want prive ben ik zeker tevreden met KPN, waarbij het correcte adres wat voor mijn zakelijke gegevens gebruikt dient te worden gewoon aanwezig zijn. Deze gegevens zijn ook gewoon bij de KVK aanwezig en zijn correct te zien als je het opvraagt.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 2, 2026

Hallo ​@Djayden ,

Probeer ik telefonisch contact te leggen met KPN dan word doodleuk de verbinding verbroken. 

Mijn advies in om morgen onder kantoortijd KPN-zakelijk te bellen met 0800-0403.

(Ik vermoed dat KPN de oude gegevens heeft gebruikt, andere bedrijven die met het kvk samenwerken, krijgen ook niet dagelijks de meest recente gegevens van het kvk door, die aanlevering gaat in badges.)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Het adres is al ruim half jaar geleden voor het laatst gewijzigd. Dit is toen ook bevestigd door de KVK. Bij andere bedrijven komt wel het correcte adres zichtbaar. Het is alleen bij KPN niet het geval.

KPN was gewoon telefonisch bereikbaar toen ik belde.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

@Djayden KPN heeft een shadow database voor KvK registratie. Een wijziging door KvK leidt niet direct tot een database wijziging van KPN.