Skip to main content
Beantwoord

KPN simkaart werkt niet in iPhone 16 Pro Max

• January 2, 2026
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Zie titel op iPhone 16 pro Max m.a.w. vrij nieuw en eerder geen problemen (sim only)

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Rob7533, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat gek dat je simkaart niet meer lijkt te werken 😑

Ik zie dat JanD je al de tip heeft gegeven om je toestel te herstarten, en je netwerkinstellingen te resetten. Heeft dit geholpen en werkt alles weer? Of gaat het nog steeds mis? Ik het laatste geval hoor ik graag wat er precies aan scheelt, zodat ik wat verder met je mee kan denken.

• welke melding krijg je te zien waar uit blijkt dat het probleem bij de simkaart ligt?
  • werkt de simkaart ook niet in een ander toestel?
  • Lukt het wel om een E-sim te installeren? 

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 2, 2026

Beste ​@Rob7533 geef je telefoon eens een herstart en reset de mobiele instellingen binnen je telefoon.

Succes.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

Welkom op de community ​@Rob7533, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat gek dat je simkaart niet meer lijkt te werken 😑

Ik zie dat JanD je al de tip heeft gegeven om je toestel te herstarten, en je netwerkinstellingen te resetten. Heeft dit geholpen en werkt alles weer? Of gaat het nog steeds mis? Ik het laatste geval hoor ik graag wat er precies aan scheelt, zodat ik wat verder met je mee kan denken.

• welke melding krijg je te zien waar uit blijkt dat het probleem bij de simkaart ligt?
  • werkt de simkaart ook niet in een ander toestel?
  • Lukt het wel om een E-sim te installeren? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 8, 2026

We hebben geen reactie meer van je gezien ​@Rob7533, en ik hoop dat dit inhoudt dat je de boel weer aan de praat hebt gekregen. Mocht dat nog niet zo zijn, dat horen we het uiteraard graag, zodat we verder met je mee kunnen denken!Â