Skip to main content

Hallo

sta op het punt om bij jullie een Sim only af te sluiten.

Nu heb ik al internet en televisie bij jullie.

wil graag weten of de kortingen die worden aangeboden dan en van mijn Sim only worden afgehaald en van mijn tv abbo worden afgehaald.  Mvg erwin

Hallo @Erwin49 ,

Als je al internet en televisie afneemt bij KPN, dan krijg je een korting van 2,50 , 5,00 of 7,50 per maand op jouw mobiele abonnement. 
 

Op deze website zie je hoe hoog de korting is:

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/

 

Verder kun je ook korting krijgen op aanvullende pakketten bij jouw TV abonnement als je KPN Hussel thuis hebt. Of daarna overstapt. 

Maar let op : Het huidige KPN Hussel thuis is niet altijd gunstiger dan oudere abonnementen. 
 

Bedenk dus goed of je voor KPN thuis ook gaat overstappen naar KPN Hussel Thuis. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

Internet begint vanaf 42,50 per maand. 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
  

 

 


Bij mij, ex Telfort, gaat de mobiele korting a 5 euro van de thuis-factuur af...