Skip to main content

ik heb onlangs 2 nieuwe abonnementen met een Iphone plus en S24 ultra besteld in een KPN winkel met nummer behoud

ik heb me een verzekering laten aanpraten met de belofte dat ik het per dag op kan zeggen, nu blijkt dat weer een loze belofte,

de reden is ik heb al een inboedel verzekering die de schade dekt voor ongevallen, dus dubbel op lijkt me niet zinvol

krijg nu van de helpdesk te horen dat dit niet stop gezet kan worden omdat mijn nummers nog niet over zijn.. met andere woorden, u moet eerst betalen daarna kan het stop gezet worden,

wat is dit voor pervers systeem ten nadele van de klant ??

Ja... de eerste weken kan er nog niets gewijzigd worden. Dan lopen er nog allerlei processen die men niet wil verstoren door allerlei wijzigingen. Later kan het wel.


Hallo @zijksnor ,

ik heb onlangs 2 nieuwe abonnementen met een Iphone plus en S24 ultra besteld in een KPN winkel met nummer behoud

ik heb me een verzekering laten aanpraten met de belofte dat ik het per dag op kan zeggen

 

Ik zou dan weer naar diezelfde KPN-winkel toestappen. En dan daar ter plekke de verzekering opzeggen. 

Als de verzekeringsperiode in de toekomst ligt, dan de aanvraag laten annuleren. Is de verzekering al ingegaan?, dan kun je de verzekering per direct opzeggen.  


bedankt Noordzee voor je antwoord. Kreeg bij het vorige antwoord echt een typisch KPN antwoord..

het systeem laat dit niet toe, een lopende order, we kunnen het niet aan, processen bla die bla..

ze kunnen wel per dag precies je abonnements geld berekenen en bij iedere willekeurige verzekeraar kan je opzeggen wat je wil en dat gaat meteen in..

met andere woorden, je kan je niet bedenken en iets meteen afzeggen eerst betalen daarna verekenen we het?

 


Hoi @zijksnor, ik begrijp je punt. Het antwoord dat je gekregen hebt klopt wel: zo lang er nog een wijziging open staat in ons systeem kunnen we je abonnement niet wijzigen. Zo gauw deze wijziging (openstaande order) klaar is, kan je weer aanpassingen doen in je abonnement. De enige snellere manier is door de betreffende wijziging te laten annuleren, dat kan via onze klantenservice. Het hangt van de openstaande order af, of dit een goed idee is of niet. 


Reageer