Skip to main content

ik heb een unlimited data-abonnement, maar krijg na 5gb te zien dat mijn databundel op is…. klopt niet helemaal. ook is de klantenservice absoluut niet telefonisch te bereiken

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Xixion ,

Unlimited Data in Nederland

Met Unlimited Data van KPN kun je in Nederland zo veel internetten, video's bekijken en posten als jij maar wilt. Gebruik je per dag meer dan 5 GB data? dan kun je zo vaak je wilt 1 GB data bijbestellen via sms of MijnKPN.
Sms :  NL1000 AAN naar 1266

Wat betreft contact met KPN: 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)


Wat is dit nu weer. Een collega van u had ik aan de lijn en deze zei 25Gb per dag. Dit is echt heel onprofessioneel. Als er inkomsten verkocht wordt dan moet het ook ECHT unlimited zijn. Ga eens na wat nu echt de specificaties zijn. Ik verwacht echt dat ik dan minimaal 25Gb per dag kan gebruiken


Nee. Het is 5 GB per dag. Is bij Tele2 en Vodafone ook zo. Na 5 GB kun je via app of SMS 1 GB erbij aanvragen.


Dan hebben ze het misleidend verkocht.


Het is wel onbeperkt. Alleen je moet er wat voor doen. Net zoals je bij onbeperkt spareribs eten ook steeds opnieuw je bord moet gaan vullen.


Nou ik kon pas gratis 1gb erbij krijgen nadat ik had gebeld. In eerste instantie kon ik alleen 1gb bijkopen voor € 3,99. Pas nadat ik heb gebeld stond de optie van € 0,- er bij


Dan stond er misschien nog iets niet goed ofzo. Wel gek.