Skip to main content

Hi,

Ik heb nu een abonnement van 50GB en door de voordelen van KPN thuis heb ik dus 100GB. Ik mag mijn abonnement verlengen en met de 100GB kan ik goed uit de voeten. KPN unlimited data is dus de meest voor de hand liggende optie. Maar…

Voor mijn werk (vrachtwagenchauffeur) ben ik 4 dagen per week in het buitenland (wel eu). Ik zie dat ik nu nog maar 25 GB per maand in het buitenland mag gebruiken. Dat is waardeloos, ik blijf wel online met een verlaagde snelheid maar dat is te weinig voor mijn doeleinden zoals tv kijken als ik ergens op een parking sta, halverwege de maand zijn de 25 GB op en om nou 2 abonnementen af te sluiten…

Heeft KPN hier een ander abonnement/oplossing voor?

Wat als ik niks met mijn abonnement doe en hem gewoon laat doorlopen? Wijzigen de voorwaarden dan ook naar max 25 GB per maand in de eu?

En die 5GB per dag begrijp ik ook niet, ik heb wel gelezen dat ik het gratis mag aanvullen steeds per 1GB maar waarom moet ik een handeling doen als ik iets heb wat onbeperkt is? Die avond dat ik in NL tv kijk wil ik gewoon kijken en niet steeds onderbreken om een nieuwe GB aan te vragen. Voetbalwedstrijdje casten naar mijn tv kost rustig 10 GB per avond.

Gewoon laten doorlopen en er veranderd niks.