Skip to main content

Ik zat vroeger bij Tele2 en je kon dmv een smsje versturen “Nog 1GB” naar 1280 onbeperkt aanvullen tot hetgene wat je naar schatting zult gaan verbruiken op een dag.

Je dus nooit zonder een afgesloten verbinding mits je dat deed.

Nou heb ik 2 dagen terug weer een abbonement bij Tele2 afgesloten vabwege die functie!

Maar tot mijn grote verbazing hebben ze dat nu afgeschaft en kan je maar telkens 1GB aanvullen (en wachten tot het op is) voordat je alweer nog 1GB kunt aanvullen.

Dit is zeer irritant als je veel op social media zit en youtube o.a.

Nou vroeg ik mij af of dit bij KPN unlimted mogelijk is (zoals Tele2 vroeger). Ik heb gelukkig 14 dagen bedenktijd en zit er sterk aan te denken Tele2 te annuleren en over te stappen..

Graag hoor ik of dit zo mogelijk is (naar schatting van je verbruik 1 keer op een dag onbeperkt 1gb aanvullen voor een hele dag)?

 

Ik weet het antwoord niet. Maar het mobiele netwerk is er duidelijk nog lang niet klaar voor om echt onbeperkt gebruikt te worden. Dat geeft dit wel aan. En ik vraag me af of dat ooit gaat gebeuren.


@yss.el

Bij KPN werkt het hetzelfde. Iedere keer als het tegoed op is, dan weer 1GB erbij krijgen. Meer dan 1GB erbij krijgen is niet mogelijk. Je moet dan wachten tot het op is voor de volgende 1GB extra. Niet echt ideaal…..


Heel jammer als dat zo is… kent er iemand een provider waarbij dat wel mogelijk is?


Of KPN zakelijk unlimited misschien?


Heel jammer als dat zo is… kent er iemand een provider waarbij dat wel mogelijk is?

Nee, zo is het bij elke provider die unlimited aanbiedt.

Dat is ook wel logisch want anders zouden we vast en zeker een teruggang in abonnementen voor vast Internet gaan zien.


Heb je alle providers uitgeprobeerd dan?

En bij Tele2 was dat tot kort gewoon mogelijk..?

En of ik nou 30 euro voor een vast aansluiting of mobiel wil betalen beslis ik zelf.. internet=internet en ga niet voor 2 aansluitingen betalen voor iets wat eigenlijk niet nodig moet zijn..(het wordt als unlimited data  gepromoot..)


Bij kpn kan het in ieder geval niet. Zoveel providers zijn er niet dus je kunt het snel vinden. 


Ook niet het zakelijke abbonement? Iemand die bij KPN werkt en kan reageren?


Kan iemand die zakelijk heeft reageren of het  ongelimiteerd onbeperkt is?


En of ik nou 30 euro voor een vast aansluiting of mobiel wil betalen beslis ik zelf.. internet=internet en ga niet voor 2 aansluitingen betalen voor iets wat eigenlijk niet nodig moet zijn..(het wordt als unlimited data  gepromoot..)

En dat is dus exact waarom je boven de 5GB telkens extra 1GB bundels moet aanvragen, beter had ik het niet kunnen verwoorden.


Op de site van zakelijk staat onderaan bij vragen het zelfde antwoord.


Al met al niet leuk. Filmpje kijken je GB op. En dan wachten ……  

Opzeggen en een leuk artikel schrijven over deze super aanbieding van KPN.