Skip to main content

Goedemiddag,

ik vind de KPN unlimited data al niet goedkoop, maar nu ik zie dat je bij belsimpel hetzelfde kan afsluiten voor 2 jaar unlimited data voor €26.50 vind ik dat wel een verschil met €32.50. 

 

hoe kunnen we ervoor zorgen dat ik dat ook ga betalen? Kunnen jullie hier iets in betekenen? Moet wel zeggen dat ik dit internet wel heel fijn vind en dat ik altijd netjes geholpen word!

 

Graag zie ik een reactie door een KPN-medewerker tegemoet wat handig is.

Beste @Marjolein Jordaan Grote kans dat bij de aanbieding er vinkjes aan staan  als dat je ook een abonnement heb aan staan.

Dan krijg je idd meer korting maar die krijg je ook via KPN zelf.

Maar dan moet je dus ook je vaste aansluiting ed bij KPN Hebben 

 

Dit forum is er voor en door klanten en medewerkers komen pas later om de hoek kijken.

Deze pakken topics op volgorde binnen komst op in dien nog nodig.

Aanbiedingen worden niet via het forum Gedaan


Hoe bedoel je dit @Roos79 ? Ik heb ook korting. Als ik dat niet zou hebben betaal ik nog meer… €37,50….


Misschien handig om dan te delen welk aanbod je ziet?

 

Abonnement prijzen schommelen ook wel ietsje in de loop der tijd.

37.50 zonder korting klinkt als een ouder abonnement.

De nieuwere zijn ook weer anders, je kan snelheid kiezen en hoeveelheid data in buitenland.

 

Daar wordt dan de prijs op gebaseerd.

Wil je een persoonlijk aanbod dan zal je echt zelf moeten bellen met KPN.


Op beide sites dus KPN en belsimpel zie ik zelfde prijzen voor de Unlimited 50/300/600

in combinatie met kpn thuis.

22.50/25/27,50

Die prijzen zie ik ook op KPN zelf als ik wat wil afsluiten voor 2 jaar.


Ik betaal €32.50 per maand, abbonement voor 2 jaar 50GB in Nederland en EU. Als ik dit zie op belsimpel , zie ik €26.50 voor hetzelfde. Scheelt dus €6 per maand, €72 per jaar. Voor iemand die net op zichzelf gaat is dit dus best een verschil. Ik zal binnenkort eens contact opnemen met KPN! @Roos79 


Heeft u ook een thuis abonnement van KPN? En staat uw mobiele abonnement op het zelfde adres geregistreerd? 


Ik heb geen thuis abbonement helaas! @Nick83 


...


@Nick83 Ah okee! Bedankt allen voor de opmerkingen. Ik ga kijken wat KPN voor mij kan betekenen.


Ik heb geen thuis abbonement helaas! @Nick83 

Want dan idd zou jij ook 25 euro per maand betalen.

Daar zit dus het verschil in, het loont wel altijd om als je abonnement is afgelopen te kijken wat slim is.

Soms is verlenging slim en soms is zo door laten lopen slimmer.

 


@Roos79 Dat is inderdaad iets om goed over na te denken. Bedankt voor het advies! 


Ik zie nu dat € 26,50 van toepassing is bij de nieuwste abonnementsvorm "Unlimited50". Dat is dan inderdaad de juiste prijs voor de situatie zonder thuis abonnement. En bij 150 belminuten. 

 


@Nick83 daarom vraag ik mij dus af waarom ik €32.50 in de maand betaal nu en ik gewoon zie dat het voor €26.50 ook kan voor hetzelfde. Maar daarvoor kan ik dus KPN bellen.


Heeft u nu nog een ouder abonnement? Dan zult u dit contract gewoon uit moeten zitten. Daar is niets aan te doen. Hierover bellen is zinloos. 

Indien u kunt verlengen, dan kunt u voor "Unlimited50" kiezen van € 26,50. 


@Nick83 daarom vraag ik mij dus af waarom ik €32.50 in de maand betaal nu en ik gewoon zie dat het voor €26.50 ook kan voor hetzelfde. Maar daarvoor kan ik dus KPN bellen.

Heb jij geen onbeperkt bellen nu?

 

Verder zoals Nick zegt kan je enkel een abonnement uitzitten.

Helaas kan je soms mis grijpen met een keuze die je maakt en soms heb je geluk.

 


@Roos79 ik heb onbeperkt bellen/sms!


@Roos79 ik heb onbeperkt bellen/sms!

Dat is een ander abonnement dan dat abonnement van 26,50 dan.

 

Verder verschillen prijzen helaas nu en dan.

Soms bij wisselingen naar nieuwe soort abonnementen worden ze even wat hoger en toen heb jij je abonnement afgesloten waarschijnlijk.

Nu zijn er weer andere abonnementen dan toen jij ze afsloot en weer andere prijzen.

Dat zal je altijd houden helaas.


Reageer