Goedemiddag,
Gisteren heb ik bij KPN Rokin Store in Amsterdam meegedaan aan de Valentijnsactie. Hierbij zou ik 240 euro kassakorting krijgen en 120 euro op mijn unlimited abonnement via Samsung.
Echter heb ik tijdens het afrekenen niet de 240 euro kassakorting gehad en geen uitleg over de Samsung 120 euro deal.
Na een Google zoek opdrachtje kwam ik wel op een promodesk actie van KPN van 120 euro korting op mijn KPN Unlimited abonnement via deze link https://promo.deskservices.nl/nl-nl/25-0021, maar na het invullen van de details kreeg ik de foutmelding 'Het IMEI-nummer is van een toestel dat niet aan KPN is geleverd’
Als laatste heb ik gisteren en vandaag contact gehad met een KPN medewerker via de telefoon die alles had uitgezocht qua informatie die er binnen de afdelingen te verkrijgen waren, maar ook hij kwam er niet uit en verwijst me naar de winkel.
Nu mijn vragen:
1) Hoe krijg ik die 240 euro?
2) Hoe kan het zo zijn dat ik een toestel heb gekregen vanuit die winkel met een IMEI nummer die niet aan KPN geleverd is? En ik heb het IMEI nummer correct ingevuld via een copy paste vanuit mijn kassabon en heb het handmatig overgetyped vanuit het doosje van de S25 Ultra die ik nog verzegeld thuis heb.
3) Hoe en wanneer krijg ik de Galaxy Watch 6 LTE geleverd?
Hoor graag van jullie.
Vraag
KPN Valentijnsactie 2025 Rokin Amsterdam, korting ontbreekt
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.