Skip to main content

Ik gebruik kpn veilig op mijn Samsung telefoon en internet hieropĀ  via Chrome en Samsung internet. Nu kijk ik onder de functie Veilig Browsen en zie daar alleen Veilig Browsen staan, terwijl ik aanneem dat daar ook Chrome en Samsung moeten staan. Deze moeten toch ook onder de bescherming van kpn veilig browsen staan vermeld? Kan zijn dat ik Chrome en Samsung alsnog moet toevoegen onder Veilig Browsen, maar dat lukt me niet. Als dit moet, hoe doe ik dat?

Goedemiddah @gertb2016, een uitleg over Veilig Browsen kun je op onze website vinden. Je kunt het eventueel proberen opnieuw te installeren op jouw telefoon.Ā 


Beste Jeroen,Ā 

Ā 

IkĀ had een probleem met de DiGiD app. op mijn telefoon.Ā Onder de browser van KPN Veilig kon ik deze na een update van DiGiD (+ toevoegen ID kaart check) niet volledig gebruiken (alleen inloggen met sms bevestiging was mogelijk). Dit inmiddels opgelost met DiGiD. Als ik wil inloggen met gebruikmaking van de DiGiDĀ app. rechtstreeks (bijvoorbeeld Mijn Overheid)Ā gebruik ik Chrome of Samsung Internet en als ik inlog met alleen sms bevestiging van DiGiD gebruik ik KPN Veilig.Ā 

Ā 

Toen ben ik gaan kijken onder KPN Veilig /Ā Veilige browsenĀ en zag daar alleen KPN VeiligeĀ browser staan als Beschermde browser. Hierna deĀ app. info bekeken van Chrome en Samsung Internet en zie ik, dat de browser app. daar in beide gevallen KPN Veilig is. Dit bij elkaar genomen, geeft mij het gevoel dat alles goed en via KPN Veilig verloopt /Ā beveiligd is en Chrome en Samsung Internet alleen niet staan toegevoegd onder beschermde browsers.

Als laatste vanuit je linkje Veilig Browsen, KPN Veilig wijzigen bekeken met het doel Chrome en Samsung Internet toe te voegen. Mijn menu is echter afwijkend, onder Veilig Browsen vind ik geen vraagteken, kan dus niets bekijken of wijzigen.

Ik ga er van uit dat ik verder niets hoef te doen, maar als dat wel zo is, geef dat graag aan.Ā 

Overigens de beveiliging verwijderen en opnieuw installeren heeft zeker niet mijn voorkeur. Ben bang dat ik dan weer in conflict kom met DiGiD (app)Ā Ā 

Ā 

Graag een reactie, en bedankt voor jouw reactie.Ā 

Ā 

Gert Burgstad

Ā 

Ā Ā 

Ā 


Ik verwacht inderdaad dat het op de manier werkt, zoals jij hierboven beschrijft. Voor de zekerheid doe ik even navraag bij de techneuten.


website Ć¼itzonderingen

Ā