Skip to main content

KPN heeft sommige klanten laten weten dat hun databundels vanaf januari of februari worden vergroot. Gebruikers moeten daar wel 1,25 euro per maand extra voor betalen. Wie daarin geen interesse heeft, kan 'kijken naar een ander passend abonnement bij KPN', aldus een woordvoerder. Lees meer (Tweakers)

Belachelijk, genoeg mensen die standaard al te veel GB hebben en het niet halen om dat op te maken, ander passend abonnement kiezen als je het er niet mee eens bent is vaak alsnog duurder dan wat je nu betaalt dus hoe je het ook draait: je moet meer betalen voor iets waar je geen interesse in hebt.

Het wordt je door de strot geduwd zonder de keus houden wat je hebt en blijven betalen voor wat je nu hebt.

Goed bezig KPN om mensen weg te jagen, want het komt hierop neer : je gaat meer betalen door die €1,25 per maand of door ander abonnement te kiezen.

Misschien een idee om te kijken wat het verbruik van mensen is voor ze iets te geven en te laten betalen waar ze helemaal geen bal aan hebben.

Misschien een idee om te kijken wat het verbruik van mensen is voor ze iets te geven en te laten betalen waar ze helemaal geen bal aan hebben.

Dit doet KPN om zelf meer geld te verdienen. Dus of mensen het nodig hebben doet er niet toe.

Ik kreeg hier ook bij 4 van de 8 nummers een mail.

Deze 4 nummers gebruiken nauwelijks internet en krijgen er nu 50 gb bij.

De overige 4 nummers gebruiken wel veel internet maar krijg ik nog geen email over wellicht komt het nog.

Dat lijkt me een eenzijdige wijziging van het abonnement, want er is namelijk niet de keuze om hetzelfde abonnement te behouden. Dan heeft de klant het recht om het lopende abonnement kosteloos te beëindigen. 

Want je wordt als klant als het ware met je rug tegen de muur gezet. Of je gaat akkoord (terwijl je misschien helemaal niet zit te wachten op zo'n grote bundel) of je MOET een ander abonnement nemen, waarmee je dan of duurder uit bent èn je zit ongewenst weer voor een paar jaar vast aan KPN.

Ik zit zelf bij de dochter van deze moeder, ik hoop niet dat dochterlief dezelfde streken uit haalt als moeder.

@MennoG78 Krijgen jullie er 50GB bij per nummer voor €1.25 ? Da's wel flink meer dan de 10GB die ik door de strot krijg.

Eigenlijk zouden al deze gebruikers voor de lol elke maand de volle GB's op moeten gaan maken.

Ja bij ons is het bij de meeste nummers 50 gb en bij de wat nieuwere is het 10 gb.

Inmiddels hebben alle nummers het ontvangen de email.

Mijn abbo loopt ook al veel langer. Misschien dat ze 50GB doen bij duurdere abbo's. Ik heb zo'n sim only met 6GB geloof ik, maar kom nooit aan die hoeveelheid omdat ik op de meeste plekken wifi heb. Dan toch maar meer streamen in de auto.

Dit zijn simonly 20 gb varianten welke elke maand ruim op zijn omdat er ook veel als hotspot gebruikt worden.

Maar we vangen dit op met 1 van de andere abonnementen die erbij zitten om MB's te delen maar na deze aanpassing straks hoeft dat niet meer.

Reageer