Skip to main content
Beantwoord

KPN wil mij niet als klant - prima!

  • January 29, 2020
  • 10 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik had me er wel een beetje op verheugd, de overname van Telfort. Mijn dochter heeft een abonnement bij Telfort en ik dacht dat het nog beter zou worden onder KPN. Helaas is al haar tegoed afgepakt en het nummer afgesloten. Desondanks heb ik toch geprobeerd om een nieuw abonnement af te sluiten. Helaas, tot twee keer toe zonder opgave van reden geannuleerd. Na telefonisch contact kreeg ik de mededeling, ja dat kan gebeuren he? Gewoon opnieuw alles invullen. Ik ben er na de zoveelste keer klaar mee. Ik had deze klacht graag direct naar KPN willen sturen maar aangezien er niet eens een mogelijkheid is om direct per mail met hun eigen waardevolle klanten te communiceren  doe ik her dan maar publiekelijk. Ik ga wel naar een andere provider. Scheelt ook nog eens 50%. Jammer

Beste antwoord door Bart_

Dag @WouterHut Nu vind ik 'm wel. Ik zie dat die aanvraag inderdaad is geannuleerd. Je hebt geprobeerd een Kids Sim-abonnement aan te vragen, maar je voldeed niet aan de voorwaarden. Dit abonnement is alleen beschikbaar als je al Mobiel hebt van KPN. Of als je het tegelijk bestelt met een mobiel abonnement. Is dat wel het geval geweest, of verklaart dit het. 

Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd, inderdaad. Die berichten zijn echter wel door ons verstuurd. Op 23 juni 2019 en 23 juli 2019 hebben we een sms verstuurd, waar in werd aangegeven dat er moest worden opgewaardeerd om gebruik te blijven maken van het nummer. Na 23 juli had je daar nog 90 dagen voor en op 23 oktober is nummer daadwerkelijk beeindigd. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @WouterHut . Welkom op het forum. 

Wat een nare geschiedenis. Ik begrijp dat het nummer van je dochter zomaar is afgesloten? Heb jij ook een reden hiervoor gekregen?

Ik kan je verzekeren dat we je klacht hier serieus nemen. Kun je je profiel invullen en ons hier een seintje geven zodat we dit kunnen onderzoeken? 

 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Hallo @WouterHut Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik wil uiteraard met je meekijken, om te zien wat er nu is gebeurd. Ik heb dan wel je gegevens nodig: de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, je klantnummer en het nummer van je dochter, waar het probleem mee speelt. Als ik iets voor je kan doen zie ik ze graag tegemoet. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Staat er al lang in!


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Nog niet alles, @WouterHut Ik zie nog geen huisnummer staan en ook geen klantnummer. Het mobiele nummer dat je hebt vermeldt: is dat van je dochter? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Klantnummer heb ik uiteraard niet want ik heb geprobeerd klant te worden! Het nummer is van mij dochter en het huisnummer is 12


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Dag @WouterHut Ik kan helaas niets vinden op het adres dat je doorgeeft. Heb je wel een ordernummer ontvangen van de afgeketste bestelling? Het mobiele nummer dat je doorgaf was een prepaidnummer bij ons. Dat is afgelopen najaar inderdaad beëindigd omdat er meer dan een half jaar geen gebruik van is gemaakt. Zoiets doen we uiteraard niet zomaar: we sturen meerdere berichten met het verzoek om de aansluiting op te waarderen en te gebruiken. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Bestelnummer (...) 

ik heb nooit berichten ontvangen dat het nummer afgesloten zou worden. Het abonnement was voor noodgevallen die zich nooit hebben voorgedaan gelukkig

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2020

Dag @WouterHut Nu vind ik 'm wel. Ik zie dat die aanvraag inderdaad is geannuleerd. Je hebt geprobeerd een Kids Sim-abonnement aan te vragen, maar je voldeed niet aan de voorwaarden. Dit abonnement is alleen beschikbaar als je al Mobiel hebt van KPN. Of als je het tegelijk bestelt met een mobiel abonnement. Is dat wel het geval geweest, of verklaart dit het. 

Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd, inderdaad. Die berichten zijn echter wel door ons verstuurd. Op 23 juni 2019 en 23 juli 2019 hebben we een sms verstuurd, waar in werd aangegeven dat er moest worden opgewaardeerd om gebruik te blijven maken van het nummer. Na 23 juli had je daar nog 90 dagen voor en op 23 oktober is nummer daadwerkelijk beeindigd. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Bedankt voor het checken. Ik heb ook even gecheckt en deze sms-jes zijn niet ontvangen. Verder heb ik telefonisch met een collega gesproken en die had mij wel kunnen informeren dat ik dit abonnement niet mocht afsluiten. Het advies was gewoon nogmaals alles invoeren. Al met al is het wederom een bevestiging dat jullie niet mij als klant willen. Inmiddels heb ik bij de concurrent een veel goedkoper abonnement zonder dergelijke belachelijke koppelverkoop voorwaarden afgesloten. Deze ervaring neem ik in ieder geval mee bij de volgende keer als ik over onze zakelijke abonnementen ga besluiten.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Graag gedaan, @WouterHut Raar dat je ze niet hebt gekregen, ik kan me goed voorstellen dat het dan een vervelende verrassing was. En ik ben het met je eens dat je inderdaad duidelijker informatie had mogen krijgen. Ik vind het erg jammer dat zo gelopen is.Â