Skip to main content
Antwoord

KPN Zakelijk ontvang geen facturen meer voor mijn M2M-abonnement

• September 3, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

wij hebben een M2M abonnement bij KPN.

Wij betalen handmatig op basis van facturen die als bijlage gestuurd worden naar een mailadres.

Sinds juni ontvangen wij geen facturen meer. Ik heb hier al heel vaak contact over opgenomen, tot nu toe allemaal tevergeeft.

Vanochtend begreep ik:

• dat kpn geen bijlages meer verstuurd. Onze betaling verloopt handmatig nadat de facturen in ons systeem zijn beland, dat kan alleen als bijlage

• er blijkbaar berichten verstuurd worden naar een ex-collega, die hier al 3 jaar geen mailadres meer heeft (die mails moeten dus bouncen)

• dat m2m abonnementen niet in de mijnKPN omgeving te zien zijn

• en dat ik moet bellen met een 040 nummer, waar ze een geheel andere bedrijfsnaam hebben 

Ergo: nog steeds niet geholpen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@KPN50001. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen facturen ontvangt. Omdat het hier gaat om een M2M-abonnement en facturatie, kunnen we je via deze weg helaas niet verder helpen. Dit soort vragen worden behandeld door onze zakelijke experts.

Je kunt het beste contact opnemen met:

• Kleinzakelijk en MKB: 0800 – 0403

• Grootzakelijk: 0800 – 1576

Zij hebben toegang tot de juiste systemen en kunnen met je meekijken waar het misgaat met de facturen en het ingestelde e-mailadres.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Hoi ​@KPN50001. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen facturen ontvangt. Omdat het hier gaat om een M2M-abonnement en facturatie, kunnen we je via deze weg helaas niet verder helpen. Dit soort vragen worden behandeld door onze zakelijke experts.

Je kunt het beste contact opnemen met:

• Kleinzakelijk en MKB: 0800 – 0403

• Grootzakelijk: 0800 – 1576

Zij hebben toegang tot de juiste systemen en kunnen met je meekijken waar het misgaat met de facturen en het ingestelde e-mailadres.