Skip to main content

Sinds vanmorgen krijg ik om de zoveel tijd hetzelfde bericht over nieuwe bundels die ingaan. Eén bericht is genoeg.

Heb alle opties die ik kon vinden voor berichten uitgezet, maar blijf ze ontvangen.

Hoi @DrFreut, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt als heel veel notificaties, dat is niet de bedoeling natuurlijk, Een bericht is inderdaad genoeg, Krijg je ze nu nog steeds, of zijn ze inmiddels wel gestopt?

Als ze nog niet gestopt zijn kan je jouw forumprofiel volledig invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Ook kan je ons bellen, een collega kan dan met je meekijken. We zijn bereikbaar op 0800-0402.


Dank voor de reactie.

De berichtenstroom is opgedroogd, gelukkig. In totaal heb ik er 24 ontvangen. Nou ja, hopelijk voor het laatst.


Gelukkig is het gestopt! Ik hoop ook dat het daarbij blijft. Mocht het toch terugkomen kan je een seintje geven, dan kunnen we kijken wat we er aan kunnen doen.