Skip to main content

Heb een iPhone 15 pro gekocht met bestelnummer S5412813-5114803 met nummer behoud en moest naar 6688 JA sturen maar krijg geen reactie of bevestiging etc.

Hoi @Benjo04 

Welkom op het forum van KPN.

Met nummerbehoud wilt het in sommige gevallen niet lukken, door een sms te sturen met “JA” naar het nummer 6688.
Vaak gebeurd dit bij een overstap vanaf bijvoorbeeld de budget providers Lebara, L-Mobil of Lyca naar KPN.

Het beste kun je in dit geval bellen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.
Spreek dan nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Nummerbehoud en je wordt doorverbonden met een medewerker die over nummerbehoud gaat.
Met die medewerker kun je dan telefonisch alsnog nummerbehoud regelen, hou dan wel het mee te nemen 06-nummer alsmede het simkaart-nummer van KPN bij de hand. 

De klantenservice is bereikbaar:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdag gesloten!

Je zou ook nog langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan, neem in dat geval wel een geldige legitimatiebewijs mee, want daar wordt om gevraagd.


Ha @Benjo04, welkom! Het klopt helemaal wat Michel zegt! Dat gezegd hebbende: ik heb begrepen dat er een kleine verstoring was met het sms’en en dat het inmiddels weer zou moeten werken. Zou je het eens kunnen testen? Als het niet werkt, bel dan morgen inderdaad even met 0800-0402.


Hoi @Marcia van KPN,

Gisteren heb ik naar 0800-0402 gebeld en mij is verteld dat ik mijn klant nummer moest laten zien bij Lebara heet dat mijn klant id om een aanvraag te doen voor nummerbehoud .Heb het verteld en de klantenservice zei dat het nu geregeld is heb geen mail gekregen dat ik nog niet akkoord heb gegeven voor nummerbehoud of dat er geen akkoord is dus denk dat het geregeld is.

 

Net heb ik naar 6688 weer JA sms’t maar geen reactie daarop, wel kreeg ik gisteravond “ u kunt momenteel geen gebruik maken van deze service.

Dinsdag komt de iPhone dus hoop dat het werkt:)

Bedankt voor uw reactie en @Michel.uit.Arnhem ook.

 

 


Als mijn collega's hebben aangegeven dat het nu in orde is, dan ga ik daar helemaal vanuit! Mocht er achteraf toch iets niet goed zijn gegaan, kan dit trouwens altijd nog worden opgelost. Bij vragen, schroom niet om weer te bellen met ons!


Reageer