Skip to main content
Beantwoord

Krijg geen contact met Recommerce en KPN klantenservice vertelt onzin

• January 6, 2026
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb vandaag gebeld met jullie klantenservice over een inruil via recommerce waarbij ik geen contact meer krijg met dat bedrijf. 

De medewerker van de klantenservice had geen kennis van zaken en vertelde allemaal onwaarheden waarbij hij onder andere aangaf dat de verrekening al in de toestelprijs was meegenomen. 

Ik zou graag iemand spreken die me hier wel in verder kan helpen.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Markher. Welkom op de KPN Community! Je mag verwachten dat wanneer je ons belt, dat we je verder op weg helpen en niet van de regen in de drup helpen. Het klopt inderdaad niet wat je is verteld. De inruilwaarde en een eventuele inruilbonus worden apart naar je bankrekening overgemaakt. 

Kun je eens uitleggen wat er precies mis gaat of waar je tegenaan loopt met Recommerce? Misschien kunnen we je hier ook van een antwoord voor zien of je in de juiste richting wijzen. Maar je kunt ook altijd nog een keer een poging doen via onze telefonische helpdesk. Twee keer iemand treffen die van toeten noch blazen weet, zal vast niet gebeuren.

Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt! Je vindt ons ook op FacebookX en Bluesky. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie. Als wij je nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag! 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 6, 2026

Hallo ​@Markher ,

KPN gaat niet over de uitbetaling van de inruilwaarde van jouw toestel. Niemand bij KPN kan jou daarmee helpen. 

Ik zou dan even opnieuw contact zoeken met Recommerce via hun contactformulier.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2026

Hoi ​@Markher. Welkom op de KPN Community! Je mag verwachten dat wanneer je ons belt, dat we je verder op weg helpen en niet van de regen in de drup helpen. Het klopt inderdaad niet wat je is verteld. De inruilwaarde en een eventuele inruilbonus worden apart naar je bankrekening overgemaakt. 

Kun je eens uitleggen wat er precies mis gaat of waar je tegenaan loopt met Recommerce? Misschien kunnen we je hier ook van een antwoord voor zien of je in de juiste richting wijzen. Maar je kunt ook altijd nog een keer een poging doen via onze telefonische helpdesk. Twee keer iemand treffen die van toeten noch blazen weet, zal vast niet gebeuren.

Dat kan via een  terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt! Je vindt ons ook op FacebookX en Bluesky. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie. Als wij je nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2026

Ondertussen via jullie Facebook messenger wel geholpen door iemand met kennis. 

Dus ik denk dat het goed komt. 

Overigens zou ik graag ergens een klacht neer willen leggen over de manier waarop deze medewerker klanten te woord staat. Is daar een andere plek voor dan via dezelfde lijn het bij een collega van hem neer te leggen? Of is er geen log waaruit jullie kunnen zien wie ik gesproken heb?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Gelukkig wordt je nu goed te woord gestaan. De Webcare medewerkers zijn zeker zeer kundig, dus dat moet goed gaan komen. Zij kunnen ook zien met wie je gesproken hebt en dan de feedback doorzetten naar telefonische collega. De manager wordt dan ook meegenomen bij de feedback.