Skip to main content

Ik heb al internet van KPN en nu zou ik willen overstappen naar KPN met een nieuw abonnement incl telefoon. Ook mijn zoon (18 jr) zou een nieuwe telefoon met abonnement van KPN willen, Krijg ik dan op beide abonnementen korting? 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @Mercedesve, dat is een hele terechte vraag.

Wanneer je KPN Thuis combineert met KPN Mobiel kom je in aanmerking voor KPN Hussel voordelen. Je krijgt daarmee tot € 7,50 korting op jouw mobiele abonnementen (hoeveel is afhankelijk van het abonnement dat je kiest), je kunt onderling MB's delen met andere mobiele abonnementen op jouw adres, én je kan onderling gratis bellen (ook met een vast telefoonnummer). Op jouw Thuis abonnement krijg je dan Entertainment voordeel als je kiest voor één van de volgende entertainmentpakketten: Fox Sports, Pluspakket, Film1 of Spotify.

Heb je nog een oud (van vóór 8 oktober 2019) KPN abonnement voor Thuis? Dan krijg je op jouw Thuis abonnement nog de KPN Compleet voordelen. Je ontvangt de KPN Compleet voordelen dan alleen op jouw Thuis abonnement. Op de nieuwe mobiele abonnement ontvang je de KPN Hussel voordelen.