Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Vorig jaar oktober heb ik mijn abonnement verlengd met een S23 als mobiel toestel.

Recent heb ik mijn abonnement gewijzigd naar onbeperkt data i.v.m. dat mijn mobiel vrijwel nergens verbindt met een wifi-netwerk, ook al is het wachtwoord bekend enz. 

Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden en/of waardoor dit ontstaat?

Hallo en welkom op de KPN community @Sharonape. Als jouw telefoon met geen enkel wifi netwerk wil verbinden is dat natuurlijk superlastig. De 4G/5G verbinding werkt wel gelukkig zonder problemen. Er gaat iets dan in jouw toestel niet goed. Wat je zou kunnen doen en wat Samsung zelf ook aanraad bij dit soort problemen is het volgende:

Reset de netwerkinstellingen eens > Instellingen > Algemeen beheer > resetten > Wifi en Bluetooth Instellingen resetten. Ik zie verder dat men op de Samsung community ook als het advies het volgende geeft:

Maak ook een foutrapport aan via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Mocht het allemaal geen soelaas bieden, dan kun je ook nog jouw telefoon laten nakijken. Je hebt immers 2 jaar garantie op een toestel. 

Reageer