Skip to main content

Helaas heb ik hetzelfde probleem. Om deze zoveel tijd krijg ik nu al 3 dagen een sms van KPN dat mijn abbonement van start gaat. Gezien het vanzelf oplost is nu de vraag: wanneer stopt het of hoe kan ik dit (eerder) stoppen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Welkom op ons Forum @Pet 95. Heb je nog steeds dat de sms'jes binnenkomen, of is het inmiddels opgehouden? Mocht je ze nog krijgen, dan ben ik benieuwd waardoor dit komt. In dat geval mag je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kijk ik met je mee zodra je hier weer een berichtje stuurt.   


Sinds vrijdag 30-10 is het gelukkig opgehouden. Het waren berichten vanwege het bestellen van 1 GB extra internet op de mobiel. Toch bedankt voor je bericht. Heb mijn forumprofiel zo net aangevuld!


Fijn dat het gestopt is. In dat geval ga ik ervan uit dat het een foutje was dat nu is opgelost. Mochten de sms'jes toch weer terugkomen, kom dan weer bij me terug. Dan ga ik er alsnog achteraan. 


Reageer