Skip to main content

Hoihoi ik heb een onbeperkt data abonnement. Zodat mijn kinderen als we op pad gaan in de auto via mijn mobiele hotspot ook gebruik kunnen maken van internet. Straks voor de vakantie in Spanje kunnen mijn kinderen dan nog steeds gebruik maken van mijn mobiele hotspot zodat ze ook op internet kunnen of kan dat niet of voor maar een bepekt aantal data. Kan het niet zo goed terug vinden op de site. Alvast bedankt voor ee hulp 

Als je een abonnement hebt wat genomen is vóór 5 februari 2024 dan heb je in Nederland per dag 10 GB en gratis aanvullers. Buiten Nederland maar in de EU heb je per maand 40 GB (aanvulling € 6,99 per GB….). Ter info: video streamen kost tussen 3 tot 15 GB per uur.

Voor je vakantie heb je dus 40 GB tot je beschikking. Op = op.


Als je een abonnement hebt wat genomen is vóór 5 februari 2024 dan heb je in Nederland per dag 10 GB en gratis aanvullers. Buiten Nederland maar in de EU heb je per maand 40 GB (aanvulling € 6,99 per GB….). Ter info: video streamen kost tussen 3 tot 15 GB per uur.

Voor je vakantie heb je dus 40 GB tot je beschikking. Op = op.
 

Hoi @MadelontH 

Even een correctie op de EU data in het bericht van @PeterG 

Het genoemde oudere Unlimited abonnement heeft in de EU de beschikking over 50GB per maand. De aanvullers van 1,5 GB kosten € 1,99.

Zie screenshot van mijn abonnement in de MijnKPN app.
 

 


Als je een abonnement hebt wat genomen is vóór 5 februari 2024 dan heb je in Nederland per dag 10 GB en gratis aanvullers. Buiten Nederland maar in de EU heb je per maand 40 GB (aanvulling € 6,99 per GB….). Ter info: video streamen kost tussen 3 tot 15 GB per uur.

Voor je vakantie heb je dus 40 GB tot je beschikking. Op = op.

Dank voor je reactie dit is een duidelijke uitleg is dus wel beperkte data die je kunt delen. Goed om te weten. 


Hoi @MadelontH 

Even een correctie op de EU data in het bericht van @PeterG 

Het genoemde oudere Unlimited abonnement heeft in de EU de beschikking over 50GB per maand. De aanvullers van 1,5 GB kosten € 1,99.

Zie screenshot van mijn abonnement in de MijnKPN app.
 

 

Bedankt RBxx voor je aanvulling


Reageer