Skip to main content

Pas in Italie geweest en de providers daar erg traag. Een appje geinstalleerd die het bereik meet. Nu terug in NL ook eens het kpn signaal gemeten in Elburg en moet zeggen dat valt me wel tegen. Oftewel de meeste tijd poor quality.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Cheese, afgezien van de melding die je in deze app krijgt ben ik meer benieuwd naar iets anders: werkt het goed? Of merk je in het gebruik ook dat het signaal niet goed is? 

Als dat zo is, wat merk je precies?


Ik merk als ik op sites zit waar ze links in de tekst hebben dat als ik op zo'n link klik dat ik vrij lang moet wachten totdat deze in beeld is. 


Vrijwel elke webpagina heeft tegenwoordig links, met menu waarmee je binnen een website navigeert bestaat ook uit links. Dus eigenlijk heb je het bij bijna elke pagina? Of zijn er een paar specifieke sites waarbij je merkt dat het trager is?

En merk je dat alleen in Elburg of op meer locaties?


Op woonadres in buitenwijk blijft kwaliteit "poor". Was vanmiddag in binnenstad Elburg en daar was de kwaliteit "fair". Dus zal wel aan de nabijheid van zendmast liggen.


Soms even een opleving


Kan zeer goed aan de afstand tot de mast liggen, Cheese. Als ik op de antennekaart kijk zie ik dat wij een mast hebben aan de Oostelijke Rondweg en in het centrum bij het Tandheelkundig Centrum. Als jij daar wat verder vandaag woont, dan kan de signaalsterkte wat minder zijn. Daar is dan helaas niet echt iets aan te doen.