Skip to main content

Gisteravond een uur!! in de wachttijd gezeten. Daarna maar gestopt. Er werd een kwartier aangegeven. Lijkt mij standaard Info. 
Dit kan dus echt niet. Vervolgens heb ik intussen 5!! e-mails ontvangen dat ik contact heb gehad, dan wel iemand gesproken….. Zeer slechte service. Overigens heb ik gelukkig het probleem zelf op kunnen lossen. Had er niet aan moeten denken om weer te moeten bellen. Waarom kan er niet gewoon via e-mail gecommuniceerd worden?
Met vriendelijke groet, MarliesvV

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @MarliesvV, wat rot dat 't gisteravond zo lang geduurd heeft en je uiteindelijk ook nog niemand gesproken hebt, dat is niet de bedoeling. Ik ben wel blij om te lezen dat je het inmiddels zelf hebt kunnen oplossen.

Onze klantenservice is inderdaad niet per e-mail bereikbaar. Je kan de klantenservice telefonisch of via de chat bereiken, of je mag het ons natuurlijk hier op het forum laten weten als we iets voor je kunnen doen. Geef dan vooral een seintje, dan helpen we je graag verder.


Dag Alexa, eigenlijk wil ik gewoon weten hoe het komt dat het zo lang heeft geduurd, niemand spreek en ik intussen 5 e-mails krijg.…

gr. Marlies