Skip to main content

Goedemorgen!

 

Op andere forums van Tele2 heb ik gelezen dat een NL bundel maar t/m 3 maanden in een ander EU land (mijn geval Zweden) gebruikt kan worden voordat er extra kosten erbij komen.

Ik vroeg me af hoe dit bij KPN geregeld is? Kan ik mijn bundel voor de komende twee jaar in Zweden gebruiken zonder dat er extra kosten bij komen kijken?

 

Hallo @Pff ,

Officieel mag het inderdaad maar drie maanden. Het heeft te maken met een duurzame band met Nederland. Na vier maanden gaat KPN het checken. 

Ik zou dit even goed doorlezen en ik denk dat je dan toch een probleem gaat krijgen omdat je geen duurzame band met NL meer heb.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/band-met-nederland.htm

Iemand anders heeft het uiteindelijk op deze manier geregeld : 

"Als er word gevraagd naar bewijs van mijn duurzame band moet ik de situatie uitleggen en eventueel mijn werkcontract versturen, dit word hoogstwaarschijnlijk geen probleem. Stel als dit wel een probleem is, dan kan ik mijn contract tijdelijk aan iemand anders overdragen totdat ik weer terug ben."

Bron : 

 


Top, dit is precies wat ik zocht. Bedankt!!


Mijn jongste dochter woont al meerdere jaren in België en gebruikt nog altijd haar Nederlandse T-Mobile abonnement.