Skip to main content
Beantwoord

Lastig situatie verloren telfort chip

• March 20, 2020
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

dav_ben_ik
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik zit in een lastige situatie. Kom net terug van een reis in australie waar ik een locale chip in mijn mobiel heb gedaan. Bij thuiskomst bleek de ouwe (telfort) chip verloren. Nu mijn telfort account is overgeheveld naar KPN moest ik een mijnKPN account aanmaken om iets te kunnen doen. Maar omdat ik mijn chip niet heb kan ik daar mijn telefoon niet toevoegen. En bellen met kpn via een mobiel gaat niet omdat ik geen telefoon heb dus. En bij iemand anders bellen gaat ook niet omdat ik in corona isolatie zit. Wat nu?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @dav_ben_ik . Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld en ik heb jou een vervangende SIM gestuurd. Die valt z.s.m. door de bus. Laat je weten of hij werkt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @dav_ben_ik . Welkom op het forum.

Lastige situatie waar ik hopelijk een oplossing voor heb. In het kort heb je dus een werkende SIM nodig?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2020

Hoi @dav_ben_ik . Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld en ik heb jou een vervangende SIM gestuurd. Die valt z.s.m. door de bus. Laat je weten of hij werkt?

dav_ben_ik
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2020

Oh super! Werkt die dan gewoon met mijn oude nummer? Heel erg bedankt voor de moeite alvast!

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Kun je daar op reageren?

Erwin van KPN
Moderator

@dav_ben_ik laat weten dat zijn nieuwe chip werkt. Alles doet het weer.

Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden! 

dav_ben_ik
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2020

Ja, top. Bedankt!

Â