Skip to main content
Hallo ik wil mijn abonement ******* eind van de maand alltijd betalen. Want mijn salaris komt eind van de maand. Willen jullie graag regelen , elke maand mijn betaling 25 ste van maand incasieren. Of ik betaal zelf later. Mvg c. Katkay



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

eigen topic aangemaakt, afgesplitst van topic

Welkom op het KPN forum, Ciko! Voor een mobiel abonnement kan de factuurdatum eenvoudig worden aangepast. De factuur ontvang je dan op de 18e van de maand, waarbij de automatische incasso ≈ 7 dagen later plaats zal vinden. Afhankelijk van zon - en feestdagen wanneer de factuur precies geïncasseerd wordt.



Als ik de factuurdatum wijzig naar de 18e (+ 7 dagen) wordt het maandbedrag rond de 25e elke maand geïncasseerd. Ik kan het voor je aanpassen mits je geen openstaande facturen hebt :)



Wil je jouw forumprofiel aanvullen met de benodigde gegevens? Ik heb je klantnummer nodig om voor je aan de slag te kunnen. Deze gegevens zijn privé, alleen een moderator kan deze inzien. Laat je hier een bericht achter als de gegevens compleet zijn?


********** dit is mijn klant nummer C.katkay mvg

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hay C Katkay, ik heb de gegevens uit het bericht weer verwijderd. Dit is privacygevoelige informatie die je liever niet in het openbaar wilt delen 😉 Je kunt je persoonlijke gegevens kwijt in je forumprofiel , daar staat het veilig en is alleen zichtbaar voor moderators!



Het klantnummer dat je hebt doorgegeven is van een vaste aansluiting. Omdat je een post in het mobiele board staat ging ik er vanuit dat het een mobiel abonnement betreft. Helaas kan ik de factuurdatum van vaste diensten (Internet, tv en bellen) niet aanpassen. Wanneer je een betaalachterstand hebt en de facturen structureel niet betaalt op de incassodatum, kan ik in het systeem het verzoek doen om een tweede betaalpoging uit te voeren op de 17e of 25e van de maand, nadat de eerste incasso is mislukt.

Reageer