Skip to main content
Beantwoord

Lebara nummer overzetten op KPN abonnement mogelijk?

• June 4, 2021
  • 2 reacties
  • 2072 keer bekeken

Ik heb 2 nummers op dit moment. Een van lebara en een van KPN. 

Kan ik het lebara nummer overzetten naar kpn? Mijn huidige kpn nummer hoef ik niet te behouden. Ik zou gewoon het lebara nr met mijn huidige kpn abonnement willen gebruiken. Is dit mogelijk?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag en welkom op het forum @Rx360, je kunt inderdaad een bestaand nummer van Lebara laten overzetten naar een KPN abonnement. Het makkelijkste regel je dit door contact op te nemen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Men past dan jouw bestaande nummer aan naar het over te nemen nummer en we zetten dan het nummer van Lebara over naar jouw KPN simkaart. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag en welkom op het forum @Rx360, je kunt inderdaad een bestaand nummer van Lebara laten overzetten naar een KPN abonnement. Het makkelijkste regel je dit door contact op te nemen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Men past dan jouw bestaande nummer aan naar het over te nemen nummer en we zetten dan het nummer van Lebara over naar jouw KPN simkaart. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 4, 2021

**verwijderd door PeterG**