Skip to main content
Beantwoord

leentoestel

  • May 11, 2020
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Boanca1988
Nieuwkomer

Goedenavond. 

Ik krijg een nieuw toestel .

Die is terug want ik krijg geen tijd om mijn gegevens om te zetten ik zou graag dat toestel willen alleen mag er een retour envelop bij zodat ik mijn oude zelf op de post kan doen ?

Beste antwoord door Erik van KPN

Je hebt niet meer gereageerd, Boanca. Dan ga ik er van uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze vooral.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Boanca1988, welkom op het forum!. Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is. Je geeft aan dat je een nieuwe telefoon krijgt. Is dat vanuit een reparatie? En je hebt daarbij vanuit de winkel een leentoestel gekregen?


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 28, 2020

Je hebt niet meer gereageerd, Boanca. Dan ga ik er van uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze vooral.