Skip to main content

Vanaf januari ben ik overgezet van telfort naar KPN en merk nu dat ik de lekker lang bellen niet meer heb.

Ik zou via KPN eenzelfde abonnement houden als bij Telfort had. Dat is dus niet goed overgezet.

Hoe krijg ik dat weer terug?

Heb je 't afgelopen jaar verlengd bij Telfort? Dan had je v.a. dat moment al niet meer “lekker lang bellen”, want dat zat al niet meer in de proposities van af maart 2018.
bron

Meer topics op ‘t forum van Telfort, eind 18 begin 19.


Nee ik had niet verlengd....had gewoon na 10 minuten gratis bellen...heb via Telfort app geen toegang meer tot mijn gegevens om dat aan te tonen. 


Maar toch nog wel (evt. geprinte) facturen? Die bewaar je toch? (hier minimaal 3 jaar)

KPN neemt de abo’s 1 op 1 over. Er komt dan TFT bij te staan. Mensen die de allerlaatste abo’s hadden hebben dus geen ‘lekker lang’ meer. Maar als je een ouder abo had met dat erin, aantoonbaar via je (laatste) factuur, dan moet het er nog in zitten.

Enige wat niet kan bij KPN is sms verzenden met ontvangstbevestiging.

Ik heb het gevonden: als je na 25 MAART 2018 hebt verlengd bij Telfort zit in dat abonnement Lekker lang al niet meer. bron


Hi @A.M.J., van harte welkom hier!

Bij de overgang van Telfort naar KPN is niets veranderd, het abonnement dat je bij Telfort had is exact mee gegaan naar KPN met alle bijbehorende voorwaarden. Mocht je geen facturen bij de hand hebben, zoals Peter oppert, dan raad ik je aan om eens te kijken in MijnKPN. Als je voorheen een Telfort ID hebt aangemaakt, kan je inloggen in MijnKPN met de gegevens die je voorheen voor Mijn Telfort gebruikte. Anders kan je gerust een nieuw account aanmaken en daar jouw mobiele nummer aan koppelen.

Laat je weten of dat is gelukt en of je het kan vinden? Anders kijk ik natuurlijk graag met je mee.


Ik heb de mijn KPN app al vanaf de overgang geïnstalleerd. Daar zijn de gegevens en facturen van mijn voormalig abonnement van telfort niet in te zien. Dus kan ik die gegevens niet meer terug zoeken.


Jammer dat je ze niet hebt opgeslagen of bewaard in print.

Ik vermoed toch dat je na 25 maart 2018 hebt verlengd bij Telfort en dat je het daardoor al niet meer had zonder dat je het door had.


@A.M.J. Ik kijk graag even met je mee naar hoe het zit met Lekker Lang. Kan je voor mij je adresgegevens, naam van de contractant en mobiele nummer toevoegen in jouw forumprofiel? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? 


@Alexa_ 

Ik heb mijn gegevens ingevuld


@A.M.J. Excuus voor de late reactie! Dankjewel voor het invullen van je gegevens, ik heb het voor je nagekeken.

Ik zie dat je eerder inderdaad een contract met Lekker Lang hebt gehad, dit is actief geweest van begin 2017 tot een verlenging in begin 2019. Bij de verlenging is Lekker Lang vervallen, vandaar dat je dit nu niet meer bij jouw contract ziet staan. Ik hoop dat dit het duidelijker maakt. Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.