Skip to main content
Beantwoord

LekkerLang bellen niet meer actief na verlenging

  • February 12, 2020
  • 5 reacties
  • 196 keer bekeken

Sim only Abonnement van Telfort verlengd, zou gewoon overgaan in kpn. Alle voorwaarden zouden hetzelfde blijven. Als ik ging bellen via Telfort ging er maximaal 10 minuten af van het tegoed aan belminuten.

Was een prettig abonnement ookal maakte ik nooit alle belminuten op. Maar nu worden gewoon alle gebelde belminuten afgeschreven. Beetje jammer. En ook niet erg netjes om dat niet ( duidelijk) te vermelden bij het verlengaanbod. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Natasja

Dag @Triesja. Van harte welkom hier. Ik snap dat je baalt dat je niet langer gebruik kunt maken van LekkerLang bellen na je verlenging. Wat @Galdor68 al aangeeft klopt: als je je abonnement hebt besteld of verlengd na 25 maart 2018, kon je geen gebruik meer maken van LekkerLang. Bij je verlenging in november of december is LekkerLang bellen dus komen te vervallen. Dat is zeker jammer, maar ik kan het helaas niet voor je terugdraaien.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • February 12, 2020

Wanneer heb je verlengd en bij wie? Per maart 2018 is lang bellen vervallen. Het zou op de nieuwe overeenkomst zichtbaar moeten zijn dat dit geen onderdeel meer was.

Meerdere klanten hebben zonder na te denken nog net voor de migratie verlengd, zonder op de hoogte te zijn van het huidige aanbod en de daarbij horende voorwaarden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Afgelopen november of december verlengd via de app mijn Telfort.  Is ingegaan per februari dus ik zag het nu pas in de kpn app. 

Ik heb bij Telfort niet gezien dat er wijzigingen waren aangezien ik een twee jarig abonnement heb. 

Blijft jammer. 

 


  • February 12, 2020

Het is inderdaad jammer, met wat vooronderzoek was het terug te vinden.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2020

Dag @Triesja. Van harte welkom hier. Ik snap dat je baalt dat je niet langer gebruik kunt maken van LekkerLang bellen na je verlenging. Wat @Galdor68 al aangeeft klopt: als je je abonnement hebt besteld of verlengd na 25 maart 2018, kon je geen gebruik meer maken van LekkerLang. Bij je verlenging in november of december is LekkerLang bellen dus komen te vervallen. Dat is zeker jammer, maar ik kan het helaas niet voor je terugdraaien.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • February 19, 2020

Hallo @Triesja. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik ervan uitgaan dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord? Laat het gerust weten als je nog wel vragen hebt.