Skip to main content

Sim kaart zou op zaterdag bezorgd worden.

Werd dus niet bezorgd ondank een bericht dat het tussen 8.30 en 10.30 bezorgd zou worden.

Dus niemand van post.nl aan de deur.

Krijg zondag bericht dat het niet bezorgd was doordat de juist papieren aanwezig waren tijdens de bezorging.

Welke papieren werd niet verteld.

Alles is een leugen daar er niemand aan de deur geweest was.

Post.NL liegt altijd als hun op zaterdag niet bezorgen.

Meestal dat ze aan de deur zijn geweest maar is dus niet waar.

Ik heb hetzelfde al verschillende keren meegemaakt.

Het komt er op neer dat ze zaterdag geen zin hebben in de bezorging en hangen maar een kut smoesje op.

KPN moet zich schamen om met deze firma zaken te doen die leugens verkondigen.

 

Mvg Ton van de ven

 

 

Goed dat je hier je verhaal verteld. Kpn kan er (nog) weinig aan doen in dit stadium. Ik heb dezelfde ervaring maar dan met een andere bezorgdienst.


Goedemorgen@tonvandeven, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Allereerst mijn excuses. De manier waarop het gegaan is zaterdag is niet fijn! Los van het feit dat wij geen invloed hebben op het moment dat ze het pakket ontvangen hebben, is dit natuurlijk niet de bedoeling.. Maar daarentegen, ik heb wel goeie ervaringen met PostNL. Een klacht kan je altijd indienen bij PostNL zelf, zij kunnen dan kijken wie op dat moment dienst had en diegene hierop aanspreken.

Verder hoor ik graag of ik hier nog bij kan helpen.. Komt er een tweede bezorgpoging, of kan je hem afhalen bij een PostNL locatie? Want de nieuwe simkaart heb je wel nodig lijkt me! 

Mocht ik hier nog iets in kunnen betekenen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Bij prepaid heb ik het klantnummer niet nodig.  


Bedankt voor het bericht en reactie van Susan van de KPN.

Ik heb laatst al 2x een klacht ingediend voor hetzelfde , maar dan krijg je als antwoord dat ze de bezorger op aangesproken hebben. Dus daar heb je niets aan of het gebeurd, is voor mij een grote vraag. Deze bezorgers gaan der eigen gang en hebben overal lak aan, dat is zoals ik het zie.

KPN kan er in dit geval niets aan doen, behalve dat deze met een meer betrouwbaar bedrijf zaken moeten doen.  Post.nl moet mensen aantrekken die eerlijk zijn en de klanten niet belazeren.

het zijn snelle jongens maar helaas regelmatig veel te snel.

Ik verwacht het pakket  over ca 1-3 uur en ben benieuwd naar hun reactie.

Ik laat het even weten

 


Zouden vandaag wederom tussen 12.00 en 15.00 uur komen.

Zijn weer niet op komen dagen. Het is nu15.30 uur.

Ben benieuwd wat voor smoes ik nu weer te horen krijg, als het bezorgd wordt of een bericht krijg van een niet bezoring. Ik hou u op de hoogte.


Een jongeman met buitenlands accent heeft net om 16.00 uur de sim kaart geleverd. 1 uur volgens afspraak te laat maar dat is iets beter als niet komen zoals eerder. Uiteraard lag het aan zijn collega dat hij niet op zaterdag geweest was maar dat wist ik al.  Hopelijk de volgende keer het eerlijke verhaal.


@tonvandeven  fijn dat je hem, met enige vertraging, ontvangen hebt! Heb je hem ook al in gebruik genomen en werkt hij? Daar kan ik namelijk wel bij helpen :blush:


Beste Susan, bedankt voor uw aanbod.

Ik heb nummer behoud en moet dus tot donderdag wachten om dit te installeren.

Mocht ik er niet uitkomen zal ik u nog benaderen.


Geen probleem! Inmiddels is het vrijdag.. is het gelukt? :slight_smile:


Reageer