Misschien herken je het wel: die ene rommella in huis waar ook drie oude mobiele telefoons in liggen. Ze doen het nog wel, maar je hebt bij de verlenging van je abonnement gekozen voor een nieuwer model. En wat doe je dan met je oude toestel? Vanaf nu kan je deze via KPN inleveren. Samen met onze partner Recommerce bieden we de mogelijkheid om je oude mobiel een tweede leven te geven.
Inhoud
Hoe werkt het inleveren?
- Ga naar de online portal van Recommerce en volg de stappen
- Stuur je toestel op naar Recommerce
- Recommerce stuurt een mail met het definitieve bedrag dat je terug kunt krijgen
- Ga akkoord met het definitieve bedrag en krijg dit binnen 7 dagen op je rekening gestort
Wat als ik toch niet akkoord ga met het aangeboden bedrag?
Als je niet akkoord gaat met de definitieve waarde, dan kan je ervoor kiezen het toestel gewoon weer gratis terug te laten sturen.
Ik krijg geen geld meer voor mijn toestel, waarom zou ik deze nog terugsturen?
Is je telefoon heel oud, of te beschadigd? Dan krijg je er geen geld voor. Je kunt de telefoon nog steeds inleveren om het duurzaam te laten recyclen.
Welke toestellen heb jij nog in de kast liggen? Of gebruik jij, juist vanwege duurzaamheid, jouw toestellen tot ze echt aan vervanging toe zijn? We zijn benieuwd! Deel ook gerust foto's van exotische, zeldzame exemplaren hieronder!