Skip to main content
Doordat er een diefstal heeft plaatsgevonden bij Reviva kan mijn toestel niet geleverd worden vandaag.

reviva zegt contact te houden maar daar vertrouw ik niet op omdat ik las dat ze daar slecht mee zijn.

Nu ben ik benieuwd hoe lang ik hierop moet wachten want als het nog een week duurt wil ik de telefoon annuleren en elders bestellen.



mvg,

brenda
Hi Brendaz, welkom op het forum.



Ik kijk dit graag voor je na. Mag ik vragen hoe je aan de informatie komt dat het om diefstal gaat? Ik vraag dit niet uit wantrouwen, maar omdat ik graag wil weten hoe dit zit. Heb je daar een bericht over gehad?



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Tja per sms en zou meer bericht krijgen maar tot op heden geen verder bericht hoe of wat. Want wat nu?
Zou je mij een privébericht willen sturen met de letterlijke inhoud van het sms'je dat je hebt ontvangen waarin de diefstal wordt benoemd?
Dankjewel voor je berichtje.



Ik heb me erin verdiept. Niet te geloven, maar het schijnt dat busjes van Reviva vaker doel zijn van diefstal. Hier een voorbeeld van een vorige maand nog. Onwerkelijk maar waar, geloofde het zelf eerst bijna niet. Het is in dit geval echt even afwachten tot Reviva jou hierover bericht. Je kunt dit eventueel ook navragen bij Reviva, bereikbaar op 0733030082.



Ontzettend sorry voor deze vertraging.
Ja dat weet ik , heb er meer over gelezen en begrijp niet waarom providers hier nog mee samen werken.

die beveiliging stelt niets voor en de klanten zijn ook de dupe. Reviva is al jaren een groot probleem.

Reviva neemt pas na 1 of 2u de telefoon op en dat weet kpn en dat is gewoon geen service te noemen.

Ik heb kpn een bedrag aanbesteed en nu moet ik het via reviva afhandelen die niet reageren op welke vorm van communicatie,lekker maken wegschuiven KPN! En enige compensatie komt er natuurlijk niet.
Ik snap de frustratie zeker. Ik kan het ze in dit geval echter moeilijk kwalijk nemen dat ze slachtoffer zijn geworden van diefstal. Ik wil zeker niets afschuiven, het is in nu wel een kwestie van afwachten.
Ik koop een telefoon bij KPN en niet bij Reviva.Jullie zijn verantwoordelijk dat spullen bij de klant komen lijkt me. Geen reactie tot op heden van Reviva sinds zaterdag middag . Ze reageren niet via mail, Messenger, telefoon.

Wanneer komt mijn telefoon ?

 

Ik koop een telefoon bij KPN en niet bij Reviva.Jullie zijn verantwoordelijk dat spullen bij de klant komen lijkt me. Geen reactie tot op heden van Reviva sinds zaterdag middag . Ze reageren niet via mail, Messenger, telefoon. 
Wanneer komt mijn telefoon ? Ik vind dit als diefstal naar de klant want van niemand hoor je iets maar wel een paar honderd euro betaald! 
graag reactie want ik eis mijn telefoon deze week!

 

 

  •  

Dat begint in dit geval wel lang te duren. Ik zie dat je vanmiddag inmiddels met ons hebt gebeld en dat intern een klacht/melding is doorgezet, iets wat ik nu anders had gedaan. Meer dan dit kan ik zelf niet doen. Ontzettend sorry voor dit ongemak.Â