Skip to main content
Beantwoord

Levering iPhone mislukt. Waar kan ik een klacht indienen?

• 31 januari 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Op 28-1 heb ik een iPhone besteld bij KPN, met bezorging gepland op 31-1 tussen 12.28 en 14.28 uur. Ik was de hele dag thuis en heb geen bezorger gezien. Toch ontving ik een bericht dat ik ‘niet thuis’ was en dat ik nu pas op 5-2 een nieuwe afspraak kan maken. Dit is onacceptabel.

Mijn huidige telefoon functioneert slecht, en ik had gerekend op de levering vandaag. Bovendien is het zeer frustrerend dat ik als klant de gevolgen draag van een fout die niet aan mij ligt. Ik heb direct contact opgenomen met zowel AMP als KPN, maar mij is verteld dat er niets mogelijk is om de bezorging te versnellen.

Ik verwacht een passende oplossing, zoals spoedlevering op de eerstvolgende werkdag (1-2) of een mogelijkheid om het pakket direct op te halen. Indien dit niet mogelijk is, wil ik weten welke stappen ik kan nemen om een officiële klacht in te dienen.

Ik zie uw reactie graag zo spoedig mogelijk tegemoet.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@irisx ,

Zou je niet eerst contact opnemen met de klantenservice? 

Je kunt dan de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt altijd nog het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36229 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Hallo ​@irisx ,

Zou je niet eerst contact opnemen met de klantenservice? 

Je kunt dan de klantenservice vragen om jou te bellen.     

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt altijd nog het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 januari 2025

Bedankt voor je reactie ​@Noordzee. Met de klantenservice heb ik vandaag al 3x telefonisch contact gehad, dat levert helaas niets op. 

Ik heb het klachtenformulier ingevuld. Fijn dat je die deelt, kon ik online namelijk niet vinden. 

Goed weekend!